eirikbg Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Hei. Vurderer å selge min E90. Bilen er senket på Spax høyde og stivhets justerbare coilovers. Disse er ikke skrevet i vognkortet enda, men det medfølger TÜV papirer samt 4-hjulsjusterings papirer fra NAF. Bilen er nylig EU-godkjent, neste kontroll er 28.02.2013 (som også er grunnen til at jeg ikke har fått farten opp å skrevet settet inn i vognkortet). Følger også med 15mm spacere bak med tilhørende svarte bolter. (Disse er ikke montert på bildet og gir bilen den "rette" looken) Bilen ruller på Linea Corse Dyna felger: (Jeg tør påstå at dette er det eneste settet i landet?) 19x10 ET37 felger bak med 265/30 FALKEN bakdekk (kjørt 2000km). 19x8,5 ET30 fremme med 235/35 TOYO Proxes T1R (kjørt 2000km). Svarte nyrer. Pris: 240.000kr E-post: eirikgund@haugnett.no Jeg sitter på jobb nå, men legger ut utstyrsliste samt bedre bilder nå jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Sorry for OT, men lener du faktisk det brettet inntil bilen? Lite passende bilde om jeg hadde vært interessert f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Hehe, det er ekstremt myke polyuritanhjul som er lent forsiktig inntil. Klarer du å lage riper med det skal du jobbe hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Hjulene har vært borti sand, såklart kan man lage merke av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå