spruddel Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Bestilte ventilhetter med m-logo fra ebay, skulle vel kostet meg sånn 50 kroner ca, med frakt, men idioten klarte å merke varen med verdi til 86$ så da ble det jo moms og dritt inn i Norge, og for å få igjen det var det 7 måneders behandlingstid + masse samtaler med han for å få han til å forklare at han merket feil, så da kom det på over 300 kroner istedenfor. Slipper det her Hadde jeg ikke kjøpt selv for litt siden, så hadde jeg lett kjøpt her
atech Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Skrevet Juli 8, 2011 Som spruddel sier så finnes det feller. Jeg bestiller direkte fra fabrikk og momser og toller det inn i landet.
wicky124 Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 ser ikke no grunn til å spare 50 kr OG vente 4uker på noe...hehe setter over penga ikveld når jeg er hjemme fra jobben så får jeg greien tilsendt neste uke
spruddel Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Felle og felle, det var nok ikke meninger fra hans side. Han hadde vel 99% positive tilbakemeldinger på flere tusen handeler, så han var nok en ærlig kar, men han er menneske og som kjent, vi kan gjøre feil. Denne gangen var jeg uheldig og andres feil kosta meg penger, men 250 kroner ikke ikke verdens undergang. Tenk så mye jeg har spart på ebay også
atech Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Skrevet Juli 9, 2011 Ingen betalinger som er kommet inn fredag men det er dårlig med bankoppdateringer i helgene så de er helt sikkert inne mandag
atech Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Skrevet Juli 10, 2011 Men wicky... Send meg navn og adresse på pm... Kommer vel ikke fram av bankdetaljer at du er wicky:)
Hankook Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Har du flere igjen? Jeg kan ta 2sett av deg. Er fra Stavanger. Gi meg en lyd på 40201988 om det er iorden. MvH. Håkon
atech Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Fremdeles noen igjen.. Har registrert betaling fra en del og disse vil bli sendt ut snarest. Mangler fremdeles betaling fra endel som har sagt de vil ha..
wicky124 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 ser ut til at min betaling ble stoppa pga jeg tasta ett tall for lite ett eller annet sted så får ordna det idag så blir det smuuuth
atech Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 No stress... Bare husk å sende meg navn og adresse på pm så jeg får sendt riktig
atech Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Har sendt ut til alle som har betalt idag! Flere som har sagt de skal ha som ikke har betalt ennå.. Må legge til at bmwsetta var virkelig fine! De var finere enn både vw og audi setta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå