Gå til innhold

E21 deler selges! (oppdatert 18/10-2011)


Elliott
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei,er fangerne solgt? Og er listene ulakka og hele/pene?

Frontfanger er solgt men har enda bakfanger. Listene er ulakka, MEN jeg finner dem ikke, vet av alt av deler bare ikke listene #-o

Hehe,ok...:) er iallefall intr i alt av listverk,men må være i bra stand. Tenker da på alt rundt vinduer og takrenner også. Hva vil du eventuelt ha for bakfangeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,er fangerne solgt? Og er listene ulakka og hele/pene?

Frontfanger er solgt men har enda bakfanger. Listene er ulakka, MEN jeg finner dem ikke, vet av alt av deler bare ikke listene #-o

Hehe,ok...:) er iallefall intr i alt av listverk,men må være i bra stand. Tenker da på alt rundt vinduer og takrenner også. Hva vil du eventuelt ha for bakfangeren?

Åja du mente rundt vinduer osv, de er krom men litt usikker på tilstand dær. Tar imot bud på bakfanger, den er hel og fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fangeren bra på innsida? Kan du sjekke standen på de andre listene? Viktig at de blir demontert på en skånsom måte da de bender seg lett..:)

vist jeg husker rett så er fanger litt rust på innvendig mener jeg å huske. Listene kan jeg nesten garantere ikke er 110% #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,kom med prisantydning på bakfanger inkl frakt,så skal jeg vurdere d..;) når det gjelder lister må disse være i bra stand om d skal være noe vits i,så jeg får lete videre..:)

Skal få tatt en titt i morgen håper jeg så skal du få høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...