snorrebmw Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Ikke snøring på hva dette koster.. 1000,- pluss frakt.?? Regner med at grillen er hel og pen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Ikke snøring på hva dette koster.. 1000,- pluss frakt.??Regner med at grillen er hel og pen.. Ja 1000+ frakt var det jeg så for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Da kan du se dette som et binnende bud.. Si ifra når du ønsker penger å sender.. mvh. Snorre, 92051229 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Da kan du se dette som et binnende bud.. Si ifra når du ønsker penger å sender.. mvh. Snorre, 92051229 Skal få pakket dette i morgen og muligens sendt på onsdag da tlf notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Har du fjærbein foran til en rimelig penge?... og vil gjerne ha prisantydning på bakfangeren,gjerne på om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Har du fjærbein foran til en rimelig penge?... og vil gjerne ha prisantydning på bakfangeren,gjerne på om.. Har 320 fjærbein ja, du kan få dem for det du mener er rimelig Bakfanger vill jeg ha bud over 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Byr deg 1000 pluss frakt for begge fjærbein og bakfanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Byr deg 1000 pluss frakt for begge fjærbein og bakfanger... Må vell gå bra Men tro hva dette koster i frakt? Send meg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Pm sendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Da kan du se dette som et binnende bud.. Si ifra når du ønsker penger å sender.. mvh. Snorre, 92051229 Får ikke kontakt med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Frontlykter+griller er ferdig pakket men får ikke kontakt med kjøper så dette er tilgjengelig å gi bud på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Fått pakket mine ting og eller?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Fått pakket mine ting og eller?... har skaffet eske på jobb idag, skal innover til Tverlandet dær jeg har verksted akkurat nå, så skal jeg få tatt dem med til Bodø så får jeg sendt dem på lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Ok,høres bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldschool bimmer Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 800,- for lykter og griller? hørte jeg snakk om en m10b20? vet du km stand og hvordan gangen er også videre. i min 316 er vakumshusene revnet i gumien så den er ikke spesielt jevnt drag på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå