Oldschool bimmer Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 800,- for lykter og griller?hørte jeg snakk om en m10b20? vet du km stand og hvordan gangen er også videre. i min 316 er vakumshusene revnet i gumien så den er ikke spesielt jevnt drag på. en ting til siden du skal kaste resten, eller hvis du skal, kan du kutte av hjørnene innen for forrskjremene, altså hjørnene til gulvet. venstre hjørne nede med sjoføren og høyre hjørne ved passasjeren et vanlig rust problem sted... hvis det ikke er rustet vekk allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldschool bimmer Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 har du lednings-nett og navet på venstre side bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Tenkte meg 1000kr for griller+lykter. Den m10b20 har gådd ca 145000, sto i en bil som gikk på tak som jeg kjøpte motor og understell fra, men har ikke hørt hvordan den går. Disse gulvdelene er ikke bra på min bil desværre. Har lednings-nett og komplett 320/4 bakstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 sorry.. Ble en på sparket ferie.. 1000,- for griller og lykter til meg.. Du har mitt nr..?? 92051229 send meg konto nr.. Kan du sende med de H4 pluggene på el. nettet og helst med litt ledning på.? gaå det bra?? Snorre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Lyker+griller og trommler bak på 320 bakstilling solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Har fortsatt rustfrie karrosserideler, ruter, interiør+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjessing Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 hvor holder du til i landet? har du panser liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 hvor holder du til i landet? har du panser liggende? Holder til i Bodø-området, har panser liggende ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Har enda det meste av karosseri-deler til salgs og mye mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cr500 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 hei har bærearm bak høyre? passer den til en 325 87mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 hei har bærearm bak høyre? passer den til en 325 87mod? Tror nok ikke det passer E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Hei du har vel ikke en nødblink knapp liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Hei du har vel ikke en nødblink knapp liggende? Jo det skal jeg ha Trenger du noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Hei du har vel ikke en nødblink knapp liggende? Jo det skal jeg ha Trenger du noe mer? om du har hoved og slavesylinder til clutchen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe21/m30 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Hei! har du varme apparat vifte som fungerer? og en nødblink knapp til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå