Jås Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Hei,har du mulighet til å kappe ut festet til diffen fra karosseriet?? Isåfall er jeg intr i dette. Er også intr i fester til eksosen som er på karosseriet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Hei du har vel ikke en nødblink knapp liggende? Jo det skal jeg ha Trenger du noe mer? om du har hoved og slavesylinder til clutchen? Ja det har jeg Hei!har du varme apparat vifte som fungerer? og en nødblink knapp til? Har det ja, bud Hei,har du mulighet til å kappe ut festet til diffen fra karosseriet?? Isåfall er jeg intr i dette. Er også intr i fester til eksosen som er på karosseriet.. Må få ett fornuftig bud da så kan jeg fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Si hva du vil ha så skal jeg vurdere det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Si hva du vil ha så skal jeg vurdere det... Vetke hva jeg skal si, må ned med bakstillingen da så er jo litt arbeid Hva skal du med dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Ok,trodde av en eller annen grunn du hadde tatt den ned.. skal ha den i tilfelle jeg setter på lokk på diffen med to fester isteden for kun ett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 neij karosseriet er trillbart enda, tenkte å hive det nå i oktober da det er 2500kr i vrakpant ut oktober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Ok,tror du klarer å kappe ut et stykke der diff er festa uten å ta ned bakstilling,men du kan se om du gidder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Ok,tror du klarer å kappe ut et stykke der diff er festa uten å ta ned bakstilling,men du kan se om du gidder... Ja har enda 2 uker ferie igjen så skal rydde i garasjen så får sikkert mulighet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Har enda masse deler liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Heisan, har vel ikke en slavesylinder du vil kvitte deg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Heisan, har vel ikke en slavesylinder du vil kvitte deg med? Jo det skal jeg har 2 stykker av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Supert. hva du tenkte deg i pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Supert. hva du tenkte deg i pris da? Vetke hva jeg skal ta for det, bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 hvordan høres 250 for slavesylinder og blinklysknapp ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 hvordan høres 250 for slavesylinder og blinklysknapp ut? Beklager at jeg ikke har fått med meg at du har skrevet! Men dette skal jeg få hentet og pakket klart i løpe av helgen. Send meg en pm med info hvor det skal sendes osv... Noen andre som skal ha noe når jeg først er i garasjen (2mil å kjøre).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå