Kristoffer_Maridal Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 hvordan høres 250 for slavesylinder og blinklysknapp ut? Beklager at jeg ikke har fått med meg at du har skrevet! Men dette skal jeg få hentet og pakket klart i løpe av helgen. Send meg en pm med info hvor det skal sendes osv... Noen andre som skal ha noe når jeg først er i garasjen (2mil å kjøre).. litt tregt ut jeg nå, men har du fortsatt slavesylinder liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E36 coupe Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Hei Kan du gi meg en ca pris på panser, skjermer, dører å baklokk? Har du refleksplate med BMW på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 HeiKan du gi meg en ca pris på panser, skjermer, dører å baklokk? Har du refleksplate med BMW på? Har ikke refleksplate. Har i grunn ikke lyst å sende så store ting da det er vanskelig for meg å få det fra verkstedet til postkontoret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21 motor-ola Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Hei, har du enda noen deler fra din E21? Hvis... har du en brukbar tenningslås med nøkkel,sylinder og ledning med "sukkerbiten" ev. resten av låsesylindrene til bilen...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Hei, har du enda noen deler fra din E21?Hvis... har du en brukbar tenningslås med nøkkel,sylinder og ledning med "sukkerbiten" ev. resten av låsesylindrene til bilen...? Det skal jeg ha, må skjekke det opp neste gang jeg er på verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21 motor-ola Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Høres topp ut Send gjerne en PM når D e mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Høres topp ut Send gjerne en PM når D e mulig... Har tenningslås med nøkkel iallefall, resten av låseselynderne skal jeg også ha liggende, skal ta meg en rydding når det blir litt varmere i været (er kaldere på verkstedet enn ute) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Har du den m10b20-motoren ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Har du den m10b20-motoren ennå? Ja men den har vært lagret ute i vinter da, men skal vell ikke ha så mye å si igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Ja men den har vært lagret ute i vinter da, men skal vell ikke ha så mye å si igrunn Dersom prisen er rett har det vel ikke så mye å si nei Ser forresten at du bor litt langt unna. Mulighet for evt. å sende med godsbil eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Ja men den har vært lagret ute i vinter da, men skal vell ikke ha så mye å si igrunn Dersom prisen er rett har det vel ikke så mye å si nei Ser forresten at du bor litt langt unna. Mulighet for evt. å sende med godsbil eller noe sånt? Har desværre ikke mulighet å sende så store ting, har ikke bil å få det med meg desværre og blir for mye stress å få lånt seg bil osv :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Skjønner. Får se om vi finner noe litt nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Skjønner. Får se om vi finner noe litt nærmere Var det komplett motor du var ute etter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Jepp. Broderen har en 76-mod. E21 320/4 som han trenger en original motor til. Så mest mulig komplett er en fordel siden han ikke har igjen noe som helst av gamle motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Pris på panser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå