Elliott Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Pris på panser? Bud, kan levers ferdig med fyller eller ferdig lakkert i ønsket farge, ser jo helst at jeg slipper å sende da, men bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Jobber på lakk verksted selv så det er ikke noe provlem. Men kan ikke hente det blir for langt. Mulighet for og sende det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Jobber på lakk verksted selv så det er ikke noe provlem. Men kan ikke hente det blir for langt. Mulighet for og sende det da? perfekt da slipper jeg jo det, hehe Man har somregel nok å ta seg til som lakkerer Vet ikke hva noe slikt koster å sende da? Å tar posten imot noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Ikke noe problem det nei:) Du kan jo høre med posten. Jeg kan høre med noen kjenninger som kjører lastebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Ikke noe problem det nei:)Du kan jo høre med posten. Jeg kan høre med noen kjenninger som kjører lastebil. ja skal høre etter påske hva dem sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butch Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Har du vindusheiser å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Har du vindusheiser å selge? Nei desværre, de gikk på høggern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Solgt M10B20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 ":2b2gz01n]Solgt M10B20? Har den, men det har lagt ute hele vinteren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Hehe.. Høres "fint" ut.. Får prøve å snuse opp en annen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Ryker på dungen i morgen ser det ut til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldschool bimmer Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Har den, men det har lagt ute hele vinteren da Har du den fortsatt? Hvordan er da veiven? mvh Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Har du den fortsatt? Hvordan er da veiven? mvh Richard Nei desværre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå