AndreasL Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Har nå lest mye i andre tråder om oppgradering her på forumet og kommet fram til at jeg skal oppgradere org anlegget i min E91.. Her er det jeg har valgt å bytte til: 2 stk Earthquake SWS 8XI PIONEER PRS-D3000SPL - monoblokk til subbene 2 sett DLS R4 DLS CA41 - firekanal's forsterker til DLS R4 Planet audio 20 farad kondensator Earthquake subbene er på 2ohm, så skal seriekoble dem slik at dem spiller i 4ohm for best mulig lyd Noen som vet hvor den originale forsterkeren er plassert? Planen var å trekke signalkabel fra den forsterkeren og til den nye, men har ikke funnet original fortsterkeren enda! Bilder av delene:
Nautiluz Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Venstre side i bagasjen skal forsterkeren din være.
AndreasL Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Skrevet Juli 10, 2011 Hmm.., har sett på venstre side bak det avtagbare dekselet.. Men der var det ingenting!
bmw cab Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Lenger inn mot baksetene på venstre side.Sitter litt bortgjemt
Nautiluz Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 På min så ligger den under dekslet på førerside bak.
AndreasL Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Etter mye leting og demontering fant jeg fortsatt ingen forsterker! Ringte til Bavaria Gardermoen for å sjekke om dem visste hvor den satt, men dem var ikke sikkre:p Ba dem sjekke utstyrslista, og da viste det seg at jeg hadde den minste stereo pakka. Radio Proffesional, den uten forsterker og 6,5" som sub under setene.. Han jeg kjøpte bilen av sa det var HIFI Proffesional så er skuffet over hva jeg fant ut-_- Er altså fort gjort å bli lurt av kanskje uvitende selgere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå