NBCustom Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Lager ei mappe for bilder og/evt filmer fra treffet. Her er mine elendige bidrag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2011 Björck: Lurer på hva slags maskin det satt i denne ascona'n? det var sekser og turbo hørtes det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2011 Lav lastebil Tøff bil, men veit ikke hva det er for noe: Porsche med alt i seriøse dimensjoner: Grom 360 driftebil fra Holland, usikker på hva slags maskin, sladda bra i hvertfall: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2011 Morten med KingB og Björckekvisten i bakgrunnen: Morten i godt driv på langsletta: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Mener det sitter s38 med turbo i den asconaen.. Hvis det er den ifra biri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Bilen du ikke vet hva er vet jeg egentlig hva er, men husker ikke akkurat nå. Er vel enten en Datsun eller en Nissan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylines Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Lager ei mappe for bilder og/evt filmer fra treffet.Her er mine elendige bidrag: Haha, der sitter jeg og halvsover i rød genser i bakgrunnen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Mener det sitter s38 med turbo i den asconaen.. Hvis det er den ifra biri.. bmw sekser er riktig Campen vår : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 sitter en m50 b25 med turbo i denna rød ascona b'en ... bremsa like over 500 hk like før treffet hvertfall . har ganske sikre kilder på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Bilen du ikke vet hva er vet jeg egentlig hva er, men husker ikke akkurat nå. Er vel enten en Datsun eller en Nissan... Tipper det er en av de aller første skyline. Så sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Bilen du ikke vet hva er vet jeg egentlig hva er, men husker ikke akkurat nå. Er vel enten en Datsun eller en Nissan... Tipper det er en av de aller første skyline. Så sånn ut. Jeg er 99% sikker på at det er en Datsun 1200 Coupe...70 eller 72 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Ok, godt det var BMW turbo, for det sa jeg til noen kompiser:P hehe, tyder på at øra er sånn noenlunde i orden enda:P Bilen var i hvertfall griserå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 få opp noe bilder av kjøringa også da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Noe bilder av svart E34 touring med "BRISTOLGARASJEN" i frontruta...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Den go low merca møtte jeg på schell svinesundparken i halden. De var på leting etter e85. Det er det dårlig med. Den e34 m5`n med svenskeskilt der.... er det den med 1000 hp i eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå