ealoken Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 210km/t er nok litt drygt. 170 ish Fredric kjører heftig! Velger å tro på det han selv skrev på facebook... "Top speed at the moment of initation should be about 210 km/h. That's going as fast as I could (no drift) through the turn leading out to the main straight. A lot of fun! :D" Han kunne kanskje hatt 210 ved bremsepunktet før svingen, men ikkke fan om han har det der han legger den ut. Da hadde han kjørt fra mange gromme biler på langsletten isåfall Alle legger på litt for kjente! Kan fortelle deg at Nye porsche 997 gt2rs har 220km/t ved bremsepunket der og den bremser mange meter før fredric evt skulle ha måttet bremse! 997 har vel ikke 585 whp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 hadde ca 230 med e30n før jeg bremsa. og da var jeg feig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 En liten film av min bil på Gatebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 En liten film av min bil på Gatebil. Hadde du hele banen for deg selv du da? (...så jo ingen andre biler..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 En liten film av min bil på Gatebil. Hadde du hele banen for deg selv du da? (...så jo ingen andre biler..) Hehe, noen ganger så var det nesten helt folketomt, på de andre filmene jeg tok var det nærmest rush trafikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Jammen mange gromme bimmere i år når man ser gjennom bildene dine t.a.s Har vært på gatebil siden 2001, og da var det stort sett bare Ruud racing sierran og en e36 gtr som klarte hele breisladdsvingen sidelengs... Nå ligger jo stort sett 90% sidelengs rundt hele banen på tørr asfalt Må si meg tålig imponert over nivået på årets kjøring! På en annen side er det jo ikke mye igjen av det som var meningen med gatebil, altså ta den bilen du bruker til daglig for å prøve den på banen... Er jo stort sett bare reine banebiler uten skilt som herjer rundt nå.. Men jeg klager ikke, er jo blitt ett av verdens råeste biltreff som også ble bekreftet av fotografen i speedhunters Gleder meg til neste år allerede Legger ved en film av kongen idet han drar i håndbrekket i 210 km/t 210km/t er nok litt drygt. 170 ish Fredric kjører heftig! Hvert på nye banen el?? Hadde sist helg 160-170 med min E46, og den har bare 250 hk gitt Har sittet på med bilen til fredric på gardermoen i rundt 210, den bruker ikke lang tid opp dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Er helt rått å se hvor bra Mr Aasbø har blitt på å ratte bil. Tørr å påstå at han er vel verdens beste fri kjører, den stilen, farta og flyten han kjører med, har jeg aldrig sett makan til. Ikke har han kjørt så mange år heller, mener vi sto å bytta dekk sammen sept treffet 06, og tror det var en av de første gangene med E30en. Så er det så kult at han er helt samme typen den dag i dag. Var vel da du hadde hvit E36 M3 det Yngve? Husker vi sto ved deg da,. Mener det var sept 06, blitt litt mere satsing siden den gang på deg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 210 bør være greit det. hadde 190 med min uten akkurat perfekt utgang eller noen form for satsing mot innbremsingen, men er forskjell på de siste 20 og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Jammen mange gromme bimmere i år når man ser gjennom bildene dine t.a.s Har vært på gatebil siden 2001, og da var det stort sett bare Ruud racing sierran og en e36 gtr som klarte hele breisladdsvingen sidelengs... Nå ligger jo stort sett 90% sidelengs rundt hele banen på tørr asfalt Må si meg tålig imponert over nivået på årets kjøring! På en annen side er det jo ikke mye igjen av det som var meningen med gatebil, altså ta den bilen du bruker til daglig for å prøve den på banen... Er jo stort sett bare reine banebiler uten skilt som herjer rundt nå.. Men jeg klager ikke, er jo blitt ett av verdens råeste biltreff som også ble bekreftet av fotografen i speedhunters Gleder meg til neste år allerede Legger ved en film av kongen idet han drar i håndbrekket i 210 km/t 210km/t er nok litt drygt. 170 ish Fredric kjører heftig! Hvert på nye banen el?? Hadde sist helg 160-170 med min E46, og den har bare 250 hk gitt Har sittet på med bilen til fredric på gardermoen i rundt 210, den bruker ikke lang tid opp dit Jeg har vært der ja, kjørte omtrent 40-50 runder samme helgen som aasbø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnissen99 Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 GS evolution 3. 10x20" bak og 8,5x20" forran. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 "Espen02E30" Stemmer det. Har skjedd litt siden det, spes med Mr Aasbø Nå er han endelig på pallen i Formula D, noe han virkelig fortjener. Den Sicon bilen er nok ikke lett kjørt, men han fikser den også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 han har kjørt med 412 hjul hk i år, mot v8 beista med 800. så prestasjonene til Fredric i Formula D er STORE! så vidt jeg skjønte så skulle de knocken opp på effekten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 http://www.flickr.com/photos/gislius/se ... 228429683/ Bilder er på vei opp her ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå