Gå til innhold

Bilder/film fra Gatebil 8-10 juli 2011 - legg ut her

Share

Anbefalte innlegg

210km/t er nok litt drygt. 170 ish ;) Fredric kjører heftig!

Velger å tro på det han selv skrev på facebook... :wink:

"Top speed at the moment of initation should be about 210 km/h. That's going as fast as I could (no drift) through the turn leading out to the main straight. A lot of fun! :D"

Han kunne kanskje hatt 210 ved bremsepunktet før svingen, men ikkke fan om han har det der han legger den ut. Da hadde han kjørt fra mange gromme biler på langsletten isåfall ;) Alle legger på litt for kjente! :) Kan fortelle deg at Nye porsche 997 gt2rs har 220km/t ved bremsepunket der og den bremser mange meter før fredric evt skulle ha måttet bremse!

997 har vel ikke 585 whp ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jammen mange gromme bimmere i år når man ser gjennom bildene dine t.a.s :D

Har vært på gatebil siden 2001, og da var det stort sett bare Ruud racing sierran og en e36 gtr som klarte hele breisladdsvingen sidelengs...

Nå ligger jo stort sett 90% sidelengs rundt hele banen på tørr asfalt :shock:

Må si meg tålig imponert over nivået på årets kjøring!

På en annen side er det jo ikke mye igjen av det som var meningen med gatebil, altså ta den bilen du bruker til daglig for å prøve den på banen... Er jo stort sett bare reine banebiler uten skilt som herjer rundt nå..

Men jeg klager ikke, er jo blitt ett av verdens råeste biltreff som også ble bekreftet av fotografen i speedhunters :D

Gleder meg til neste år allerede :mrgreen:

Legger ved en film av kongen idet han drar i håndbrekket i 210 km/t

Hvert på nye banen el??

Hadde sist helg 160-170 med min E46, og den har bare 250 hk gitt :wink:

Har sittet på med bilen til fredric på gardermoen i rundt 210, den bruker ikke lang tid opp dit :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt rått å se hvor bra Mr Aasbø har blitt på å ratte bil. :applause:

Tørr å påstå at han er vel verdens beste fri kjører, den stilen, farta og flyten han kjører med, har jeg aldrig sett makan til.

Ikke har han kjørt så mange år heller, mener vi sto å bytta dekk sammen sept treffet 06, og tror det var en av de første gangene med E30en. Så er det så kult at han er helt samme typen den dag i dag. :applause:

Var vel da du hadde hvit E36 M3 det Yngve? Husker vi sto ved deg da,.

Mener det var sept 06, blitt litt mere satsing siden den gang på deg også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen mange gromme bimmere i år når man ser gjennom bildene dine t.a.s :D

Har vært på gatebil siden 2001, og da var det stort sett bare Ruud racing sierran og en e36 gtr som klarte hele breisladdsvingen sidelengs...

Nå ligger jo stort sett 90% sidelengs rundt hele banen på tørr asfalt :shock:

Må si meg tålig imponert over nivået på årets kjøring!

På en annen side er det jo ikke mye igjen av det som var meningen med gatebil, altså ta den bilen du bruker til daglig for å prøve den på banen... Er jo stort sett bare reine banebiler uten skilt som herjer rundt nå..

Men jeg klager ikke, er jo blitt ett av verdens råeste biltreff som også ble bekreftet av fotografen i speedhunters :D

Gleder meg til neste år allerede :mrgreen:

Legger ved en film av kongen idet han drar i håndbrekket i 210 km/t

Hvert på nye banen el??

Hadde sist helg 160-170 med min E46, og den har bare 250 hk gitt :wink:

Har sittet på med bilen til fredric på gardermoen i rundt 210, den bruker ikke lang tid opp dit :evil:

Jeg har vært der ja, kjørte omtrent 40-50 runder samme helgen som aasbø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Espen02E30" Stemmer det. Har skjedd litt siden det, spes med Mr Aasbø :applause:

Nå er han endelig på pallen i Formula D, noe han virkelig fortjener. Den Sicon bilen er nok ikke lett kjørt, men han fikser den også nå. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...