Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

S38b36 M5 motor er montert. Vart ganske mye jobb, mye tilpassing att og fram. men d bynn å bi veldig bra! :-)

Om noen trenger hjelp eller tips ang montering av motor, gir, girstang, mellomaksel, motorfeste, radiator, oljekjøler og ikke minst ledningsnett med X20-c101 kontakt, så bære spør, trivelig om flere har likens prosjekt.

Har sveist en del rust

montert nye fjærer og dempere

skal montere powerflexforinger rundt om.

skal handle m535 bakstilling og bremsediff.

Gjenstår enda en del, men neste sommer blir det på ACR!

ewekk0lcjgj081yep50r.jpg

3hc0c6ajh6zmhugmnewb.jpg

g77n2t7oe8hqij5cg12b.jpg

yagxd59cu3lnrv5pegrw.jpg

2c9l3i4cirrkeav0i11e.jpg

Har bynnt litt rustsveising, tar den værste plassen først!

lx8aro05qr2u9ve8tjqs.jpg

eyospn8im3a06tb2cjjn.jpg

o9qy2qfk5n9qwar5jg8u.jpg

7tal7fp0gygilrhj8p2c.jpg

sxkcuspdmkacfewpinb4.jpg

8i90a0wqj1dt700gl7vs.jpg

8o54jayaq1adybifbiw5.jpg

hjbce7td5dmhdlucvw7k.jpg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 months later...
Skrevet

Hei! Dette ser da drit bra ut! Har to komplette M535 bakstillinger med diffbremser, ene er 3.07S og andre 3.15S mener jeg , skal ikke si det helt sikkert, kan kanskje selge det til deg, siden det går til en god start :D

Skrevet

Flott farge på denne E28en, gir den et lite moderne preg - og ser "dyr" ut... Husker godt den fargen fra 80-tallet, den var litt spesiell...

Skrevet

takk takk... ja med 10" bredde på felgen bak, må eg ha m535 bakstilling for å få dæm på innsiden av skjærmen..

Haakjin er interresert sender deg pm :)

kan eg nå deg på mob? vanskelig å få gjennom mld på bimmers...

Skrevet
ja syns rondell d58 ser veldig bra ut uansett:), men er innpress til en e24 på disse...

E24 har vel samme innpress som E28, er det ikke det da? Var iallefall det på de E24/E28ene som jeg har hatt - trodde jeg...

Skrevet

sjekk noen av bildene, d ser ikke bra ut med 10" bak, når de stikker sånn utfor...

lamek mente at om eg bytta til ei m535 bakstilling, villa de 10" kom inn under skjermen.

om d va et17 innpress bak og et13 foran, må dobbeltsjekk...

Skrevet
sjekk noen av bildene, d ser ikke bra ut med 10" bak, når de stikker sånn utfor...

lamek mente at om eg bytta til ei m535 bakstilling, villa de 10" kom inn under skjermen.

Ehh, sorry.. Tenkte på 535 jeg selvsagt, kontra 635...

Skrevet

Ehh, sorry.. Tenkte på 535 jeg selvsagt, kontra 635...

hmm... e ikke m535 bakstillinga lik 635n sin, fikk eg hør...

trudd d va forskjell på 525 og 535??

• 2 weeks later...
Skrevet

Fikk montert org lamdasensor i dag og trudd eg sku få friskmeldt S38B36 motoren, men lamdasensoren vil ikke regulere. får opp feilkode på o2 sensor rele og fuelpump rele, er d disse releene som sitter ved styreenheten, har tjuvkoblet her, og trur ikke disse får rett signal.

Noen som har peil???

jwb36fdjef2rei5zidno.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...