Kjexx Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 Ja det er det jeg skal når jeg går ut i fri uke til søndagen.
joachim sørlie Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 skal snart gjøre dette på en bil, så slenger meg på her anbefalinger til film?
Kjexx Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 Halv billig biltema film funker som snus, men anbefaler 35% maks.
jonase46 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Tips! hvorfor ta ut rutene og bruke negellakk? Mye bedre å ta av dørpanelene og lista, legge filmen på yttersia uten å rive av så limen kommer fram, grov skjære filmen, bruke varmluftspistol og forme filmen på ruta, rive av filem spraye zalo vann og klistre den på. Bruk omså varmluftspistol til å fjerne bobler, hvis det er vanskelig! skjær filmen med den skarpeste kniven du finner så slepper du negellakk! Slik har jeg gjort det. kan også skjære flimen helt nøyakti på yttersia, før du legger den på!
bjornar-a Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Høres lurt ut, men som en mye vanskeligere prosess..! men blir kansje et mye bedre resultat? hvis man tar ut ruta er det mye enklere og sote de for de som ikke er så drevene?
Kjexx Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Det er helt riktig.. Pluss at om du lar den være i 24 timer blir resultatet bra.
bmwj Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Stormat! Da har jeg fått den opplæringen jeg trenger! Takker igjenn Kjexx
Kjexx Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 En annen ting er når man skal dra ut boblene på filmen med en slags nal er det viktig å ha vann på den siden av filmen og ellers blir det riper i filmen. Altså vann mellom ruta og filmen og vann på utsiden av filmen igjen når du stryker ut boblene. Ikke noe problem det bmwj. Det fikser du lett.
bmwj Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Det siste tipset var noe jeg aldri har hørt før En Kjexx for dagen, gjør godt for magen
jonase46 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 er bare å prøve det.. mye unødvendig arbeid å ta ut rutene.. har fått perfekt resulatat med proff film! er jo slik proffer legger det.. de tar jo ikke ut rutene..
Kjexx Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Men som du sier jonase46.. De er jo proffe.. Det er ikke hvermansen...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Jeg har bare gjort det. Og det er ikke så lett som du sier. Har du ferdig tilpasset film så kanskje. Men det blir ikke bra om du skal gjøre det sånn.. Men om du liker sånn jalla soting så...
EspenDaniel Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Aldri bruk biltema filmen. Største dritten av film som finnes. Vanskelig å legge, riper fort, farger av fort og er tynn, så ingen anbefalninger om den filmen ihvertfall. Sjekk ut somfilmhalvpris for film, så går det vel fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå