Glennski Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Hei. Har liggende ganske mye kabelrester og slikt. Er det noen her inne som er interessert i å kjøpe rent kobber? Tenkte og fjerne all isolasjon, slik at det er bare rent kobber igjen. PM om noen trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Lever inn på Metallco Mange Kg er det du har liggende? Rense kabler for isolasjon er det lite å spare på om du har store mengder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Jaha, det skal jeg sjekke opp Tja, er sikkert 50-60 kg hvertfall. Er stadig rester til overs på jobben som ikke blir nrukt til noe annet enn fyllmateriale i søppelcontaineren så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Jeg mener uten å huske svært bra ligger det på rundt 30kr kiloet, her er det penger å tjene! Sjekk ut nettsiden, mener det ligger en avdeling i Larvik, er vel det nærmeste fra der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Det er såpass ja! Ja, da får jeg sette igang og rense vekk isolasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Jeg ville kontaktet dem for kiloprisen og hvordan det fungerer ved innlevering hos dem. De har egne maskiner hvertfall her i Oslo som rensker bort isolasjon. Dette vil lønne seg å benytte seg av ved levering av parkabler etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 På jobben når vi tar store rivninger er det ikke unormalt at vi bruker "kobberpengene" på en tur på byn på hele arbeidslaget som har vært med å rive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Får sende dem en mail tenker jeg Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg