Gå til innhold

GS-Bildeler hmmmmm

Simonix
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Idiotisk og åpne tråd pga en oring til 13.-kr. Her er det ingen annen enn din egen skyld ;)

:applause:

Om GS skulle ha sjekket hva som det KAN være behov for hver gang de hadde fått en bestilling i nettbutikken så hadde jo det blitt feil også. Gjør din egen del, og er du i tvil så ringer du! Da får du svar på om du kanskje burde bytte noe annet samtidig. Slike tråder kan skaffe GS (Eller andre) ufortjent dårlig rykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes d var dårlig uansett, til og med på GS syntes de d var rart så da kan vi kansje avslutte her. Alt er i orden nå. jeg mener fortsatt at hvis den ringen ikke skal være med i pakken så bør den stå som bestillingsobjekt på samme sted som sensoren og ikke bare på strektegningen, greit dere er uenig men dette er min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt offtopic, men er det noen her som har god kjennskap til leveringstiden til Schmiedmann? Er lenge siden jeg kjøpte noe der, men de har jo fått ny sjappe i Norge. Skrev jo at det haster, men kjekt å vite om de pleier å levere kjapt :)

Det er jo helt fantastisk kundebehandling hos schmiedmann da. Veldig god tone med de på telefon.

Deler de har på lager sender de som regel samme dag, eller dagen etter. Bestillingsdeler føler jeg desverre tar litt lang tid hos de.

Det er vel fordi det ikke er daglige avsendelser mellom avdelingene.

Ligger på samme prisnivå som koed, dog noe dyrere på visse orginale deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...