Gå til innhold

Hvor er min gamle BMW 518I E28?

Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg eide for mange år siden (frem til 1999) en hvit BMW 518i E28 med reg nr VE64585. Dette var en eiers bil (overtok den etter mine foreldre) og den ble solgt videre til en nordlening som bodde i Bærum utenfor Oslo. Bilen hadde da rullet mange km (270.000 om jeg ikke husker feil), men var strøken både inn og utvendig, med fullt servicehefte fra BMW, overhalt motor og rustfri. Bilen var veldig godt holdt og det kan nevnes at så snart det var antydning til innvendig slitasje som f.eks setetrekket på førerstolen så ble dette byttet. Dette ble selvfølgelig byttet hos BMW.

Utstyrslisten var "lang": M-stripe, soltak og nakkeputer bak....også kan jeg ta med de enorme 14" orginale alufelgene og den oppladbare lommelykten i hanskerommet. Da var vel i grunnen alt av utstyr ramset opp.

Den ser ut som om har avgått med døden når jeg har gjort noen søk på reg nummeret, men lurte likevel på om det var noen her på forumet som har den stående som fremtidig prosjekt.

E28 er jo i vinden som aldri før, så det er lov å håpe om noen vet noe. Er bare nysgjerrig på hvor familiens sliter, gjennom mange år, har havnet. Spiker eller fremtidig praktvogn?

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp derfor skal jeg beholde Birger til veteranstatus og forbi!

Min 1987 518i shadowline med nå 170k på telleren,rust truende fra flere hold men rimelig clean og fin enda.

Droppet alle tanker om ombygning,den er snart såpass sjelden at en original E28 518i også er et samle og gledesobjekt for framtiden.

Nå bruker jeg den til jobb hver dag,barnehagen,butikken - you name it.

Sparer for å sende den til latvia for full behandling. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...