Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fant en her nå, så da er det bekreftet at jeg har hvertfall :wink:

Skal ikke ha rare greiene for den, går vel som brevpost tenker jeg. Skal sjekke vekta i morgen, så vet jeg hva portoen blir hvertfall :)

Skrevet

Hei. Har du dekselet under rattet, det store med hull til justering av lys? Var det invendig lister A stolpe jeg så på bilde der? Pris på delene? :)

Skrevet

Deksel under rattstamme er jeg vel tom for mener jeg bestemt. Men deksler til A-stolpe (som vist på bilde ja) har jeg.

Går vel i en bobleplastkonvolutt, så det kan vel ikke bli så dyrt å sende. Skal ikke ha så mye for selve dekslene.

Vi kan jo ta resten på pm dersom det fortsatt skulle være aktuelt :)

Skrevet

Har solgt den ene, men har vel et par bakstillinger til liggende med stikkakslinger på mener jeg bestemt.

Skrevet
Strammer håndbrekk nr.5 — har du?

11991.gif

En sånn strammer har jeg helt sikkert, men kan ikke garantere for tilstanden før jeg evt. får demontert trommelen.

hvor mye for bensinpumpa?

Tja, tror jeg tok 300,- + frakt for en sånn pumpe her tidliger, så det blir vel noe i den dur tenker jeg.

Skrevet

En sånn strammer har jeg helt sikkert, men kan ikke garantere for tilstanden før jeg evt. får demontert trommelen.

Hvor mye kunne Du ha tenkt Deg?

Ny del 5 og 6 koster til sammen 184kr (368kr for begge sider) hos Koed

Skrevet

100-lapp kanskje, så har jeg litt for bryderiet med å plukke dem av? Ville jo aller helst ha kjøpt meg nye da dette er en del som er utslagsgivende for om håndbrekket ditt fungerer i det heletatt, men akkurat det skal jeg ikke legge meg borti. Haster det mye i såfall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...