Bjørnar_ Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Ja, etter mye frem og tilbake bestemte jeg meg for å selge E46`n og gå for bil i en litt lavere prisklasse. Har kikket på mye forskjellig men valget havnet på en E36 med M-pakke til slutt. Må nok bruke litt tid på omstilling fra den superflotte kjøreopplevelsen E46`n har gitt meg, men det skal vel gå...håper jeg Bilen ble kjøpt av "m-alpin" her på forumet. Bilen ble tatt inn i Norge i 2004 og har hatt noen eiere her og der frem til nå. Sånn generelt sett er bilen ganske bra for å være en gammel bruksbil, men den trenger litt stell og pleie for å bli som jeg vil ha den. Så da vet man hva som står på timeplanen fremover Det første prosjektet jeg har begynt med er å fjerne klarlakk fra felgkantene da disse var veldig matte. Foreløpig har jeg kun fjernet lakken og ikke polert kantene. Felgene er RH 8/9x18", skrudde og 3-delte. Bilen har FK coilovers med høydejustering, Supersprint eksos, og ellers en ganske godt utstyrt sak. Gamlebilen og siste tilskuddet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Dævven for en nydelig bil Bra den får et godt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Det er muligheter for å få laga til et fint eksemplar her, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 fin bil! gikk her på karmøy for m-alpin overtog den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Ser godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Liker denne! Også vil jeg ha felgene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Liker denne! Også vil jeg ha felgene dine Felgene skal jeg ha sjøl, blæææ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Ser godt ut Takk takk mr. E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Hvis noen har tips til hvordan man får rattet i E36 til å gi pøken i å skrike kan jeg godt få et lite hint også forøvrig. Regner med det er sleperinger til tute/airbag osv som er problemet...men vanskelig å se noe feil når man tar av rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Fin bil! Er to torx skruer bak som holder airbagen til rattet, skru opp disse. Så løsner aribagen, så er det bare å koble i fra ledningene. Får å få av selve rattet er det vel 3 torx skruer til sleperingen og en 17mm (trur jeg) som sitter i midten. Husk å koble i fra batteriet en godt stund før. For sikkerhetens skyld hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Knallpen E36. Ta godt vare på den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Knallpen E36. Ta godt vare på den der ja Det er nok det som er planen også, så får vi se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Så denne på Raufoss kjøpesenter i dag! Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Dette er en av mine absolutte favoritter når det gjelder Touringer Fantastisk fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Denne falt virkelig i smak Og du er ikke alene om skriking i rattet. Hadde samme greia med min E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå