M3 Yngve Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Er det ikke bare å være knall streng med svart flagga når det blir kjøring med sladd da ?? Kan du ikke ratte en kontra eller to, så må du trene mere på vinter kjøring osv. Og om du kjører dekka helt i stykker så de sprenges, så får du kun 1 advarsel.
KingB Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Det blir enklere å arrangere heat med alternativt sporvalg (drifting) på neste Rudskogen-treff. Vær tidlig ute med å melde interesse for dette neste gang Jepp! jeg fikk 2 spørsmål om drifte heat. da er det for lav interesse til å gjennomføre drifte heat. Det er jo ikke rart at dere fikk så få henvendelser da... Folk vurderer ikke å spørre BMWCCN om slikt engang, da det i så mange år har vært nulltoleranse for dette. Personlig tror jeg at dersom dere hadde satt opp annenhver heat med drifting/spor på treffene, så hadde dere høstet dobbelt så mye interresse og oppmøte!! Jeg syns det er direkte kjedelig å kjøre spor.
Larsegutt Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Lag en tråd på bimmers, facebook el lignende. Så ser en det litt bedre Kanskje noen ildskjeler som driver med ''drifting'' vil ta saken i egne hender å invitere til et treff? Visst det er så mange som vil, så burde ikke det være noe problem? Bindende påmelding osv da, slik som E30meet... Bare et forslag. Er vel nr før noen starter drifte treff. Men da gjerne som en sport hvor det stilles vel krav til biler, regler osv osv... Men den som starter dette kan jo tjene gode penger tror jeg. Blir vel ala som gatebil, men med mere bil fokus, å mindre babes å fest.
e30 tic Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Har dere sett igjennom alle bildene som har blitt lagt ut?
MiniCooper05 Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Synes det er rart at det ikke går ann å sette opp en time per dag til drifting? På lørdag var vi kun to biler på banen den siste timen,og vi kjørte kun drifting. De få som var igjen som publikum ga tilbakemelding på at det var beste underholdningen hele helga.
Espen02E30 Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Ang "drifting" tror jeg Yngve er inne på noe. Jeg mener det burde kunne gjennomføres om reglene er 110 % klare. Man burde nok begynne med å bytte navn på det, for alternativ sporvalg er laangt ifra drifting. Drifting er sporvalg med sladd veldig kort fortalt. (det skal gå fort og effektivt) Når jeg ser de som liksom kjører drifing kjører inn i svingen for så å sladde rundt svingen i YTTERKANT blir jeg oppgitt. De som kjører bevist feil spor for de ikke kan bedre samt herje vilt til dekka tar kvelden osv burde bare vises ut av banen tverdt! De er jo som regel uansett bare i veien for andre som ønsker å satse friskt Jeg tror mange av de i klubben som nå i dag ikke støtter dette vil forandre mening om det blir litt på stell. Kanksje ikke så lett å finne denne grensen på første treff men tror helt klare regler og god info på førermøte kan være en start. At det kommer til å trekke folk sier seg jo selv....
hagenisse Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 valget er vel enkelt når en har 3 ganger effekt til disposisjon Tsk, da har man ikke skjønt dette med banekjøring!
Stramvaier Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Hadde en kjempe dag på lørdag, flott vær,hyggelige folk og en helt rå ny bane. Var morsomt å kunne få lov til å ratte Audien rundt på et BMWCCN treff. På en bane som Rudskogen har blitt nå som klarer å svelge unna så mange biler på en gang, synes jeg det ikke gjør noen ting at BMWCCN inviterer inn for eks NSK på sine treff. BMWCCN er ikke en så stor klubb med så mange aktive medlemmer at dette vil skape noe problem vil jeg tro. Våler blir det vel litt værre med da det pleier vel å være en del kø i piten der. Altså, du har en E30M3 men du bruker en Audi på banen??? Jepp Det er Audien som er banebilen. M3n er søndagsbilen det
Stramvaier Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 valget er vel enkelt når en har 3 ganger effekt til disposisjon Tsk, da har man ikke skjønt dette med banekjøring! Ikke noe rart du sier den nye rudskogen er kjedelig for den har så mye rettstrekker. Du rekker jo en kopp kaffe før du er over sletta. Og ja det er som helge sier, valget er ikke vanskelig når man står der og kan velge mellom å kjøre noe med 200 hk og noe med 650 hk. Da er der det ingen tvil i mine øyne hvertfall
hagenisse Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Men det er jo ikke rett frem som er gøy - det er svinger. Og der har jeg på video at Audien ikke er så kjapp. Rett frem derimot går den jo mildt sagt greit... .. Kamerabilen har ca 270hk og går som en E36 M3, E92 M3 kjenner dere...
Stramvaier Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Ja i svingene er den som en båt enda, men det er ikke noe rart i når man kjører med nesten orginalt understell. Nytt understell kommer på plass i løpet av høsten nå og da skal det nok gå litt fortere. Men nå skal det jo sies at dette var første gangen jeg kjørte på bane i mitt liv da. Men det er jo ikke vondt å kjøre fra alle sammen som prøvde seg slik på langslette da Morro er det gitt.
hagenisse Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Hva slags toppfart fikk du egentlig? Så ut som den har potensiale for ca 450km/t
Stramvaier Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 hehehe. Har ikke speedometer så vet ikke eksakt, men sånn 190 kanskje uten å skryte på noe. ja du synes den aksa godt?
hagenisse Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Ja, er ikke der den trenger oppgraderinger akkurat! Jeg nådde 182 ned mot angsten i går, men bremser nok kanskje 100 meter senere. Vil tro Audien skal fyke godt over 200 når du finner ut hvor du må bremse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå