Andusy Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 kan hente m5 skørtå og listene for 1300. bor på austrått!
pinadud Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Er ratt og shortshift til salgs enda? Og hvordan er tilstanden på rattet?
Yoshi E28 Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 har du fortsatt sideskjørt og bremser foran? mvh
Atle74 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 Er ratt og shortshift til salgs enda? Og hvordan er tilstanden på rattet? Muligt at det blir solgt i dag, har en som er interessert, men hvis ikke kan jeg sende en pm.
Atle74 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 har du fortsatt sideskjørt og bremser foran? mvh Skjørtene er solgt, men bremsene har jeg fortsatt.
fredrik andrew Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Hei! Har du fortsatt grøftelys/front? Trenger en del småting utenom også om du har det så
Atle74 Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 hvilken bil kommer bremsene fra? mvh Bremsene er til en e34 520i 24v sedan, altså er de ikke ventilerte. Har bare skivene, men venter litt på en som vurderer å kjøpe resten av bilen nå, og da må de nesten følge med.
Atle74 Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Hei!Har du fortsatt grøftelys/front? Trenger en del småting utenom også om du har det så Dersom bilen ikke blir solgt så sender jeg deg en pm Har ikke grøftelys lenger, men frontlysene står på enda. Men som sagt i forrige innlegg så er det en som vurderer å kjøpe resten av bilen.
fredrik andrew Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Hei!Har du fortsatt grøftelys/front? Trenger en del småting utenom også om du har det så Dersom bilen ikke blir solgt så sender jeg deg en pm Har ikke grøftelys lenger, men frontlysene står på enda. Men som sagt i forrige innlegg så er det en som vurderer å kjøpe resten av bilen. Okey. :/ Var egentligt grøftelysa jeg hadde mest bruk for såe. den ene datt ut pga knekkt feste:/
Atle74 Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Skivene er av merke Febi/Bilstein og et annet merke som jeg ikke husker i farten, husker ikke om Febi er foran eller bak, får ikke sjekket det i øyeblikket da jeg ikke har dem i nærheten, men kan sjekke det til helgen dersom du er interessert.
///Simon Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Er veldig interesert i den knappen på siden/i girkassen som gjør at ryggelysene blir satt på da det ble skiftet motor på min e34 520i 1990 og de ikke monterte det etterpå... Den knappen og selfølgelig hele kabel systemet jeg trenger for og koble det på.. Også diffen, er det en 25% sperre diff eller åpen??? Send gjerne pm vist det er bedre, holder til på Bryne 30 min fra stavanger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå