BMWE39turbo Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Vurderer å bytte ut pærene inni bilen til LED http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqV,!lsE3J ... ~~0_12.JPG slik som det. Og har funne et kit på ebay til berre 600kr inkl. frakt med 1 års garanti, der alle pærene som trengs til interiør, bagasjen og skiltlys! Men er ikkje heilt sikker om det blir så fint som det ser ut til, noken som har gjort dette på sin egen bil som anbefaler? Eller blir det berre stygt og "jalla"? Bilen det skal på er en E39. Og dåkke som har lys i girkulene, kor dåkke kopla til strømmen? Vurdera å kjøpe sjølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Skal selv bytte alt av interiørlys til led, har ikke sett det kittet før, men det hørtes lettvindt ut å bare kjøpe en pakke med alle pærene. Klin til For å få lys i girkula, så vet jeg det er mulig å koble seg inn på lyset til askebegeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 hmm...lurte på det samme til bilen min...men følte at det ble så "kaldt" lys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Girkulelys fra askebeger. Kunen du linka kitet forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 kjøpte "hvite" led (skjærer litt i lyseblå) på min e39 touring.. syns det ble ganske bra go for it. så kjøper du led å setter i angeleyesene å superwhite pærer i tåkelyktene.. da har du en mye nyere look på bilen med en gang. her er noen bilder av min... viewtopic.php?f=6&t=167932 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titansølv Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Gjorde det samme i vinter selv og storfornøyd. Så lenge lyset har hvitskjær i seg så ser det ikke jalla ut. Gir en kul og moderne look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Beklager sein respons, vore til Finland å henta ny lastebil. Men her er link til kitet; http://cgi.ebay.co.uk/BMW-5-SERIES-E39- ... 3a66026f6a Syns hvertfall prisen var grei, så tenker eg slår til. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå