høkkert Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Får ikke "follow-me-home" til å fungere slik det er beskrevet i inst.bok. Jeg forstår det sånn at når man aktiverer fjernlyset(ljustutan) når man har slått av lyset(tenninga) skal nærlyset lyse de antall sek. du har prog. det til.Ingenting skjer?hva gjør jeg feil? Varselljus hva faen er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høkkert Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Ingen som bruker lys eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Du gjør et blink med langlysene når tenningen er av før du forlater bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høkkert Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Du gjør et blink med langlysene når tenningen er av før du forlater bilen. Ok, mener jeg har prøvd det men.... Hva er varselljus da? Se øverst bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Det øverste der er når du åpner bilen med sentralstyringen mener jeg 99% sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Det øverste bildet er Daytime Running Lights, lysene som blir brukt i posisjon 0,1 og 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høkkert Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Det øverste bildet er Daytime Running Lights, lysene som blir brukt i posisjon 0,1 og 3. Så hvis jeg setter denne i off vil ikke kjørelys slå seg på når man starter bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høkkert Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Det øverste bildet er Daytime Running Lights, lysene som blir brukt i posisjon 0,1 og 3. Så hvis jeg setter denne i off vil ikke kjørelys slå seg på når man starter bilen? Varsellys eller ddl on og off påvirkes bare i pos. Auto da styres lyset av lyssensor men når det da er lyst ute lyser ingenting kan dette programmeres om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elruts84 Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Fant noen ut av dette? Har samme problemet. Fatter ikke hvordan innstillingene skal være for å få lys når jeg går ut av bilen. Elruts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 "Follow me home" lys må trigges ved å gjøre et blink med langlysene når bilen er skrudd av. Prøvde ikke du dette? Det du angir i menyen over er bl.a hvor mange sekunder de skal lyse når du gjør dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shokern Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Du må Ha Lysa på auto, da dette stiller seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå