Gå til innhold

E36 320 Blir varm hele tiden. HJELP.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen min blir varm hele tiden.

For en uke siden gikk vannpumpen og termostaten, kjøpte begge deler nytt og byttet. Nå har den begynt å koke/bli varm igjen.

Noen som har noe forslag?

Har ikke så mye peil selv.

På forhånd takk :)

Skrevet

Ja ett voldsomt trykk. Bruker ikke noe særlig med vann. Jeg skjønner ingenting. Håper bare det ikke er noe topp pakning eller noe sånn.

Kan det hjelpe å lufte systemet?

Skrevet

Jeg har lignende problemer med min M30B35 og. Temperaturen heller litt mot det blå, men så plutselig begynner den å koke. Noen ideer?

*Om trådstarter ikke vil ha innblanding i sin tråd blir dette innlegget fjernet.

Skrevet

lufte systemet er det lurt og prøve på ja. men begynner den og koke fort?

etter luftinga de så kan du skru av lokket på ekspansjonstanken og starte bilen. begynner det og komme luft opp der uten at den er for varm? høres veldig som topp pakning, for min var akkuratt sånn da min røk :P

Skrevet

Den begynner å koke etter 5 minutter med kjøring?

Hmm, håper det ikke er det. for det er vel en helvetes jobb :P?

Håper du finner ut av din Skogsfisk, og det gjør overhodet ingenting om du prøver å få hjelp i den samme tråden , selvom du har en myyyye fetere motor ;)

Skrevet

5 min er veldig tidlig syntes jeg, motoren min har ikke drifts temp etter 5 min en gang. men se eter om det er trykk på systemet før den blir så varm at den koker. går nåla over på rødt?

Skrevet

Radiatoren var lekk, nede. Sprekt i plastikken. Håper og tror at det er det som er feil! Takk for tips bjornar-a :)

Skriver tilbakemelding i morgen når jeg er ferdig på jobb og har byttet radiator :)

Fikk en for 300, det er vel kupp?

Skrevet

Ja, den kokte jo som faen her, så byttet jeg vannpumpe og termostat, har ikke lagt merke til feilen før nå , så det er nok den ;) hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...