norbakken Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Hei. Har kjøpt meg et automatisk avblendbart bakspeil til min E34, men siden jeg ikke har det originalt så har jeg heller ikke ledningsnettet. Det kommer tre ledninger ut fra speilet, men de er kuttet av. Er det noen som vet hvor de tre ledningene skal?
mudbug Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Hei. Har kjøpt meg et automatisk avblendbart bakspeil til min E34, men siden jeg ikke har det originalt så har jeg heller ikke ledningsnettet. Det kommer tre ledninger ut fra speilet, men de er kuttet av. Er det noen som vet hvor de tre ledningene skal? Det er positive (terminal 15, nøkkelen i posision I), jord (brun) og pin #1 til LCM pin nr# 39. Her nedenfor er en DIY for E39. Hvilken farge har du de ledningene???
norbakken Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Ledningene er brun, svart og hvit, og rød og grønn. Jeg er ganske grønn på bilelektronikk, så jeg skjønner nok ikke helt det der med terminal 15 og LMC pin #39... Regner med at de skal til en eller annen boks/modul, men har ikke peiling på hvor.
mudbug Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Ledningene er brun, svart og hvit, og rød og grønn. Jeg er ganske grønn på bilelektronikk, så jeg skjønner nok ikke helt det der med terminal 15 og LMC pin #39... Regner med at de skal til en eller annen boks/modul, men har ikke peiling på hvor. Er speil fra E34???
mudbug Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Her er en DIY fra E34 http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1541185
norbakken Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Speilet er fra E34 ja, og takk for linken, satser på å få liv i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå