joachim_jensen Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Heisann. Har fått beskjed om at den har 1 og har fått beskjed om at den har 2. Noen som vet hva som stemmer? Og hva er en rimelig pris for en ny. Mekonomen skulle ha ca 2500,- for en lambdasonde. Det syntes jeg høres mye ut. Mvh Jochim
Øyvind L. Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Siden du sier at det er en 1999 mod så regner jeg med at det er en E46?.. Da har den 2 stk. En helt fremme og en etter katalysatoren. E36 M43 har bare en lamda, men den stoppet vel kansje i 1998..
joachim_jensen Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Er en e46 touring. Glemte den biten. Hva er fornuftig å betale for disse lambdasondene? Den ene er gåen,men ble anbefalt å bytte begge da den andre sannsynligvis ville ta kvelden ganske kjapt når en byttet en.
takaasen Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Jeg har pleid å bestille på http://www.lambdasensor.com/ kjøper universale og bruker den orginale ledningen sammen med en spleise box som følger med. ca 600 ink frakt. pass på at du får rette sort. de orginale koster fort 2000 kr stk. Vet om flere som har brukt biltema sine med hell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå