opasb Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Nice! Etter takinga så blir E30n bytta ut nå til neste år.... skal hente ett halvferdig prosjekt i sørsvergie bildet sier mer en 1000 ord.. dette kan blir rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 haha.... kom over noen som fikk med seg takinga fra høstreffet på bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Nice! Etter takinga så blir E30n bytta ut nå til neste år.... skal hente ett halvferdig prosjekt i sørsvergie bildet sier mer en 1000 ord.. dette kan blir rått ikke for å være drittsekk, men er nesten så jeg syns det var bra du taka, for den DER var helt pervers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Nice! Etter takinga så blir E30n bytta ut nå til neste år.... skal hente ett halvferdig prosjekt i sørsvergie bildet sier mer en 1000 ord.. dette kan blir rått ikke for å være drittsekk, men er nesten så jeg syns det var bra du taka, for den DER var helt pervers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Hvordan under stell er det på den da ? Ta masse bilder over alt, så jeg kan snoke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 D2 coilovers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Rått denne må jeg følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Rått blir du ferdig med bil til neste sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Hell yeah! Skikkelig rørramme bygg får meg til å bli dypt ukonsentrert i lang tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Oohh. Den var bøllete Subscribed Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 dæven det der så rått ut!! er det e36 understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 mere info kommer senere når jeg har henta bilen ) ellers... fikk jeg 1plass i åpen bilcross idag 7 Bmw <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 dæven det der så rått ut!! er det e36 understell? Ikke bak der, ser ut som noe jappse greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 hjemme fra bilcrossløp... 1 og 3 plass .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Kan også medføre at Et medlem i Team No Drift No Fun... drar sørover og kjøper en av norges råeste driftebiler.. bygd av AEM i usa..... Ikke noe tyskt, vel og merke.... men det blir tøft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå