C.Andersen Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Hei! Som mange andre så lyser airbaglampa mi, passasjersiden. Jeg har bestemt meg for å koble til en såkalt "dummyplug". Men problemet er som følger : Hvor setter jeg inn den dingsen? Har gravd hodet mitt under setet for å finne det ut, men skjønner ikke hvor jeg skal sette den inn? Noen som har peil? Bmw E46 Har tatt 3 bilder av koblinger under setet som jeg muligens tror det kan være. Kan også noen fortelle meg hva de andre er så jeg vet det til en annen gang? Mistenkt nr 1: Mistenkt nr 2: Denne er jeg ganske sikker på at det ikke er, men tar den med for sikkerhetsskyld: Håper på at noen kan hjelpe meg! Og jeg vet at en del her har koblet dette før, så ikke vær sjenerte!
dejavu Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Sliter med det samme,og har endt opp med sort elektrikertape over varslinga...
C.Andersen Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Skrevet Juli 15, 2011 hmm.. ja, det er det jeg er redd for å unngå Det som er problemet er jo at airbagen ikke utløses hvis jeg ikke gjør noe med det, og hvis det blir en stor kollisjon med større skader, og de finner ut at airbagen ikke har utløst, så kan det bli en sak ut av det ellerno squip.. Noe jeg vil unngå!
dejavu Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 hmm.. ja, det er det jeg er redd for å unngå Det som er problemet er jo at airbagen ikke utløses hvis jeg ikke gjør noe med det, og hvis det blir en stor kollisjon med større skader, og de finner ut at airbagen ikke har utløst, så kan det bli en sak ut av det ellerno squip.. Noe jeg vil unngå! Den saken blir trolig din minste bekymring i en sådan situasjon
C.Andersen Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Skrevet Juli 15, 2011 Fant det ut. Det er bilde nr 2. Har ikke fått det med godt på bildet, men er den klossen "under" (på bildet), og på den sitter det en kontakt med en klips, hold inne klipsen og dra ut kontakten.. der skal "dummyen" sitte. Skal lage en mer omfattende forklaring seinere for interesserte!
///Naitsirk Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Du blåser alle airbagene når lampa lyser..ikke ingen
C.Andersen Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Skrevet Juli 15, 2011 Dette har jeg hørt med Bmw merkeverksted om, og med onkelen min som er mekaniker.. + har lest dette på uttallige sider.. Når lampa lyser, blir airbagen IKKE løst ut på passasjersiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå