haugan Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Nå har cdveksleren klikket helt.. det står NO DISC på minitoren i bilen, så når jeg prøver å få ut de 6 cdene i veksleren, så ser det ut som den løfter cden og slipper den ned igjen inni selve leseren... Noen som har hatt det samme problemet? Ønsker å få fikset dette.. Takk på forhånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Prøv å koble ifra strømmem, so kobler du den inn jgjen og trykker på eject. Kanskje det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Hadde samme problem i min gamle bil. Virket som om det var problem med enkelte plater, gjerne brente. Gikk noen dager så kom den ut til slutt etter mange forsøk. Hengte selvfølgelig da jeg skulle selge bilen også. Da tok jeg en tang og lirket litt i skuffen som CD-platen ligger i mens jeg trykket eject. Da kom den. Du ser skuffen såvidt når du trekker til side dekselet på fronten av magasinet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 skal prøve ut begge disse forslagene, det har skjedd med brent cd ja.. Takker så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
palm Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Jeg har akkurat samme problemet med min (e46 - 2004 Touring). Den kommer nesten ut med "faller ned" igjen. Får den ut ved å hjelpe til med en skrutrekker i "skuffen", men problemet er også at den kun sporadisk spiller av CD'ene (som regel angis "no disc" som på din, eller "No magazine"). Tips? Fikk du løst dette? Er interessert i å kjøpe ny hvis noen vet om noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Hei, min veksler lever, men drar ikke inn cd'ene. Det er iallfall strøm der, og displayet viser no disk. Hva er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Noen tips til min siste mail? Kjøpe ny skuff, eller ny veksler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå