Gå til innhold

320 I E30, s50b30. ->video av oppstart


Os-Racing
 Share

Anbefalte innlegg

Når du monterte motorputene brukte du da de ovale eller runde hullene på traversen ?

Er de gjengene på motorputene rett over for hverandre eller de litt skrått ovenfor hverandre, slik at du har muligheten til å justere litt på motoren ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du monterte motorputene brukte du da de ovale eller runde hullene på traversen ?

Er de gjengene på motorputene rett over for hverandre eller de litt skrått ovenfor hverandre, slik at du har muligheten til å justere litt på motoren ??

Hei, bolten står i det ytterste hullet, styrepinnen i det innerste. Bolten og styrepinnen er rett over for hverandre, så visst du skal justere motoren kan du bore nye hull i travers slik at du får den i den posisjonen du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg jo en tråd på en kjent bil! Bare synd du måtte ha større motor enn meg, så nå må jeg trimme..

Ser bra ut dette, håper du får den godkjent uten for mye stress! Lykke til videre Knut!

hehe, korleis går detmed gliset ditt? Fått den godkjent?

Takk for det, håper det eg og. Blir spennande å sjå korleis det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser bra ut! Har du fått det godkjent hos biltilsynet også? :D

hei, takk skal du ha! Kjekt med tilbakemeldingar! Har sendt søknad og fått svar på denne, så bilen må visast etter ombygging før godkjenning. er spent på korleis dette går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update,

har som sagt jobba med ledningsnettet og montert e36 m3 radiator:

ktkermzn3cb5m5xmxni2.jpg

wv2q0yu5ahvguh05dkr2.jpg

Som gjennomgang gjennom torpedoveggen brukte eg gjennomgang for styrekabel til båt.

5zu5nyf54bpexht1nxbi.jpg

lg95s9s1jhzag2svvdqe.jpg

fs2kq9mgq6ztvjs58idx.jpg

84t33562p83eiugkp8pj.jpg

Dekselet går akkurat ikkje igjen så må nok bruke nokre strips over sjølve dekselet.

nuw1y000ct7ph8j1prl0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg jo en tråd på en kjent bil! Bare synd du måtte ha større motor enn meg, så nå må jeg trimme..

Ser bra ut dette, håper du får den godkjent uten for mye stress! Lykke til videre Knut!

hehe, korleis går detmed gliset ditt? Fått den godkjent?

Takk for det, håper det eg og. Blir spennande å sjå korleis det går!

Sliter ennå litt med godkjenning. De mener jeg har for høyt dreiemoment.. Men gir meg ikke så lett. Du får holde meg oppdatert på progress her, og si ifra når jeg skal komme å testkjøre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...