Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei den får eg ikke tvangskjørt heller, derfor eg lure litt på dette med reele eller om den pumpa framme har noe elektrisk styring siden den heller ikke får fram diesel, ny pumpe bak får eg fort tak i so :)

Skrevet

Du må tvangskjøre den for å finne det ut, som jeg har sagt tidligere, dette elektriske på hovedpumpa på motoren har ikke noe med at det ikke kommer diesel, det skal det gjøre ved å sette på tenninga i et lite øyeblikk eller ved å kjøre den på starteren, da går pumpa i tanken. synd du bor så langt unna, ellers skulle jeg ha hjelpet deg :) Rele`et sitter nærmest sikringen til glødinga, kan det være oransje? du tar og åpner det ved å ta av dekselet med et lite skrujern, når det er gjort setter du det ned igjen, og trykker på der du ser det fjærer og for kontakt, vet ikke helt åssen jeg skal forklare dette :oops: men uansett så håper jeg du for det til, men det er greit å ha med seg noen til se/høre om pumpa går, og om det kommer diesel ved feks røret fra filteret til hovedpumpa om det er gjennomsiktig da. skal også komme diesel i returslangene på dysene. Eller så tar du bare å løsner du et par runder på filteret, da ser du iværtfall om det kommer diesel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...