Ullsokk Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Da med forlenga slavesylinderpinne eller ? Halla BMWBenny kommet deg etter våler ?
brunsame Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 Slavesylinderen er forlenga nå ja, men trur det hadde gått fint uten å forlenge den nå da, men gidder ikkje å korte den innjen så lenge den fungerer!
BMWBenny Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Da med forlenga slavesylinderpinne eller ?Halla BMWBenny kommet deg etter våler ? Jaja, var god stemning der da! Klar neste år jeg^^
E30-328 Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 Da med forlenga slavesylinderpinne eller ?Halla BMWBenny kommet deg etter våler ? Trenger ikke forlenga pinne!
brunsame Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Skrevet Juli 22, 2011 Nei som sakt over en plass så prøvde jeg å forlenge den for å se om jeg fikk den til å virke, da jeg var stresset! Skulle igrunn mappe bilen i dag var planen.. Men har ikkje korta den inn etter at jeg skifta lageret, så kan ikkje bekrefte at den virker uten å forlenge den, men reiner med det;)
DvX Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Er det samme utløserlager på e21 323 og M5 ? Har byttet til M20 svinghjul, 4puck sinterlamell og Sachs 618 trykkplate. Skjer absolutt INGEN TING når jeg tråkker clutch pedalen i bunn. Hva menes med å "sjekke den lille plastikken som sitter bak armen som utløserlager treffer." ?
brunsame Skrevet September 17, 2011 Forfatter Skrevet September 17, 2011 Jeg kan desverre ikkje utale meg om det er samme på m5.. Men vitsen er jo at det ikkje skal vær samme;)
Ullsokk Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Skal ikke trenge å ha hverken forlenga pinne eller annet utløserlager. Jeg kjører med det oppsettet med org utløserlager. Den hvite plastikken sitter bak utløserarmen i kassa. På motsatt side av hullet til slave. Du skjønner det om du fjerner armen i kassa
DvX Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Trengte ikke forlenge, hadde luft i systemet. Fikk ikke ut alt på "pedal metoden" så lufta nedenfra og opp. Funker krutt nå!
Ullsokk Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Nei, var en annen som skreiv det tidligere. Bra det funker da er et deilig oppsett
NeonMuffler Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 bumper denne da jeg sliter med det samme. m50b25 motor med original zf kasse med letta m20 svinghjul, 618 trykkplata og 4pucka clutch. har lufta flere ganger nå og er bombesikker på at det ikke er luft i systemet. clutchen tar litt med ikke helt. å forlenge armen litt vil jo bli det samme som tykkere utløserlager fra e21 ja? hvor mye bør den forlenges evt? er hvertfall værdt et forsøk før jeg evt må av med kassa
NeonMuffler Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 en lettere variant da blir jo å forlenge armen tilsvarende? jeg hadde også dobbeltmasse svinghjul før hvis det har noe å si
E30-328 Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Så lenge kassa står på blir det jo vesentlig enklere å forlenge armen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå