Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Slavesylinderen er forlenga nå ja, men trur det hadde gått fint uten å forlenge den nå da, men gidder ikkje å korte den innjen så lenge den fungerer!:P

Skrevet
Da med forlenga slavesylinderpinne eller ?

Halla BMWBenny ;) kommet deg etter våler ? :P

Trenger ikke forlenga pinne!

Skrevet

Nei som sakt over en plass så prøvde jeg å forlenge den for å se om jeg fikk den til å virke, da jeg var stresset! Skulle igrunn mappe bilen i dag var planen.. Men har ikkje korta den inn etter at jeg skifta lageret, så kan ikkje bekrefte at den virker uten å forlenge den, men reiner med det;)

• 1 month later...
Skrevet

Er det samme utløserlager på e21 323 og M5 ?

Har byttet til M20 svinghjul, 4puck sinterlamell og Sachs 618 trykkplate.

Skjer absolutt INGEN TING når jeg tråkker clutch pedalen i bunn.

Hva menes med å "sjekke den lille plastikken som sitter bak armen som utløserlager treffer." ?

Skrevet

Skal ikke trenge å ha hverken forlenga pinne eller annet utløserlager. Jeg kjører med det oppsettet med org utløserlager.

Den hvite plastikken sitter bak utløserarmen i kassa. På motsatt side av hullet til slave. Du skjønner det om du fjerner armen i kassa :)

Skrevet

Trengte ikke forlenge, hadde luft i systemet. Fikk ikke ut alt på "pedal metoden" så lufta nedenfra og opp. Funker krutt nå!

• 11 months later...
Skrevet

bumper denne da jeg sliter med det samme. m50b25 motor med original zf kasse med letta m20 svinghjul, 618 trykkplata og 4pucka clutch. har lufta flere ganger nå og er bombesikker på at det ikke er luft i systemet. clutchen tar litt med ikke helt. å forlenge armen litt vil jo bli det samme som tykkere utløserlager fra e21 ja? hvor mye bør den forlenges evt? er hvertfall værdt et forsøk før jeg evt må av med kassa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...