jorg1s1 Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Supersport 60/60 senkesett for 51mm fjærbein som består av både sportsdempere og fjærer. Det er TÜV-godkjent og papirer medfølger. Settet har kun blitt brukt fra juli til september i fjor, og er som nytt (har kvittering som viser at det ble kjøpt i fjor). Senker perfekt på E30 er passe stivt, men bevarer også litt komfort. Selges da E30'n blir banebil og coilovers er innkjøpt. 51mm fjærben medfølger IKKE Selges for 1500 kr eller høystbydende - dette er halv pris av hva GS tar for et nytt sett, noe jeg mener er en bra pris da det kun er brukt i 2mnd og er som nytt.
Kristian Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Har du bilde av hvordan dette blir på en e30?
jorg1s1 Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Jepp. Skal sies at en normal E30 vil bli enda bittelitt lavere siden min er ganske ribbet. Men for de som vurderer 80 senk så blir det for lavt til vanlig bruk spør du meg. Da vil det subbe mye!
jorg1s1 Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Fortsatt til salgs! Perfekt senk på pre-face det her
hermanoo90 Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 med preface og 60 /60 senk. der man har både for og baksete dekka er 215 i bredde for øyeblikket men blir nok bredda med spacere etterhvert, vil den subbe? hvor mye klaring er det mellom dekk og bua da?
jorg1s1 Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Bredden på dekka har i grunn lite å si (med mindre vi snakker 335 osv), det er bredden og innpresset på felgene som avgjør det - altså hvor langt ut i hjulbuen hjula vil stå. Jeg hadde Brock B1 8.5x17 med 13 i innpress på 215/40/17 dekk og med 35mm spacere, noe som gjorde at hjulene sto et par cm utenfor buen, og det subbet ikke til vanlig, men med full bil (4-5 personer) subbet det bak når jeg ga bånn gass husker jeg. Men nå sto som sagt hjula mine bokstavelig talt ut av hjulbuene også da... Og jeg hadde ikke valset Jeg mente ikke at bilen var helt ribbet, men bagasjerommet var helt ribbet for matter, reservehjul osv. Til gjengjeld sto det et 25kg batteri der... Så egentlig er det vel ikke noe særlig forskjell Husker ikke klaring mellom dekk og bue i cm, og tørr ikke gjette. Du må nesten bare studere bildene og se om det sier deg noe.
hermanoo90 Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 oki. skal tenke på det du bor ikke langt unna, bor i bærum
jorg1s1 Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Den er grei Bærum er ikke langt unna nei!
SpiXi Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Selger flere deler ja:p takker for pumpa den funka den Bilen starta også du har ikke en bakfanger ekstra. Glemte og spørre deg tror jeg når jeg møtte deg
jorg1s1 Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Da er dette solgt! SpiXi: Det er bra! Har ikke bakfanger desverre, prøver å få tak i en selv siden min ikke er helt strøken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå