Sungam Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Hei Hvor og hvor mye koster det sånn ca å fikse en felg som er blitt litt kantkjørt? er snakk om 3-4 cm av en kant på felgen som har blitt litt grufsete. Nærheten av Trondheim.
AutoMartin Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Kommer an på noen ting da. F.eks type overflate på felg? Forniklet, lakkert, etc. Enkleste måte å fikse mange felger er å pusse ned området som er skadet og slipe det til så fint og jevn som mulig....Noen felger har et forniklet "lag" ytterst som jeg mener kan byttes hvis skade skjer, men uansett usikker på pris....lykke til:-)
Sungam Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 takker for svar, må undersøke dette litt ja
Sungam Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 får se om jeg finner noe slikt i trondheim da
e46diesel Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Jeg kant kjørte 2 av mine felger, jeg pusset ned skaden slik at den såg, kjentes slett ut, så la jeg neggel lakk over skaden og som en overlapp til klar lakken som ligger på felgen. Dette gjorde jeg i vår og det holder enda. På noen meters avstand visses det ikke. begynner man og studerer vises det såklart.
gica Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Sjekk disse folka her. http://www.wheelie.no/index.php?p=3-3-3
PenguiN- Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 Snakk med teknolakk i romolslia, de fikser og lakkerer veldig billig har jeg hørt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå