oygab Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Hei BIL: X5 2001-modell. Har et armlene med en CD-veksler under. Jeg ønsker å erstatte denne veksleren med en oppbevaringsboks. Vet noen hvor dette kan kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oygab Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Sikkert på gsbildeler om du går inn på interiør og finner frem etk katalogen og rett nummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oygab Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Fant. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oygab Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 Var vist feil del jeg fant på gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Kanskje sende de en e-post og høre? Jeg dobbelsjekka med schmiedmann at jeg hadde funnet rette radiatoren før jeg kjøpte da det var ett par å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå