Ahagmann Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Som overskriften sier så har en abs føler front til overs da jeg bestillte en for mye, slår av 100kr i prisen. Kom og hent den selv i Moss for 300kr eller så kan den sendes via posten på kjøpers regning. Kan også ta en kopi av kvitteringen som kan medfølge. (varenummer koed: 34−52−1−182−159−u) -Andreas
opeth84 Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Som overskriften sier så har en abs føler front til overs da jeg bestillte en for mye, slår av 100kr i prisen.Kom og hent den selv i Moss for 300kr eller så kan den sendes via posten på kjøpers regning. Kan også ta en kopi av kvitteringen som kan medfølge. (varenummer koed: 34−52−1−182−159−u) -Andreas Er dette delen man trenger dersom man får varsel i displayet for abs/asc eller blir det noe annet? Min går av i ny og ne.
Ahagmann Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 Beklager ekstremt sent svar, men har ikke vært så aktiv på forumet i det siste. Fikk plutselig brukt for den selv.
opeth84 Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Ok, men er det denne man trenger for å få fjernet abs/antispinn varselet i displayet? P.S Vet du hva som kan være grunnen til at det nå vises -40 grader i displayet for meg hele tiden? Utetemperaturen. Kom etter at bilen ble tom for strøm da noen ikke hadde lukket døren skikkelig.
Peders92 Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Det stemmer at det er denne du trenger ja.. men man veit jo ikke hvilken føler som er gåen før man har tatt en diagnose på bilen. Sitter en føler på hvert hjul og de bak er ikke like de forran. At bilen viser 40- er sansynligvis utetempføleren som er gåen. Hadde samme problemet selv, så jeg byttet føleren og da blei det bra =)
opeth84 Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Ok. Jeg har en mistanke om at det kan være at jeg må ha ny utetemperaturmåler. Det ble noe hengende etter i en tråd ved høyre fronthjul. Pokkers måkere som legger igjen isklumper i snøen når man skal stresse på jobb. Dekselet under som beskytter motoren, ble også ødelagt. Det er jo bare en filleting, men alikevel irriterende! Takk for svar!
Ahagmann Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Ok, men er det denne man trenger for å få fjernet abs/antispinn varselet i displayet?P.S Vet du hva som kan være grunnen til at det nå vises -40 grader i displayet for meg hele tiden? Utetemperaturen. Kom etter at bilen ble tom for strøm da noen ikke hadde lukket døren skikkelig. Kan også være dårlig kontakt, hos meg var plastikken som holder føleren sammen med kontakten brukket av. Kjørte på godt med kontaktrens, lot det tørke og deretter stripset de stramt sammen. Til å begynne med viste utetempen -40, men den begynte å synke gradevis til den nådde riktig temperatur. Nå fungerer den bra hos meg ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå