Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vist bilen har vert i norge i 10 år er det gratis. importerer du en e30 og bygger om nå må du betale. avgiften blir 10% mindre for hvert år som går etter att den er registrert i norge.

Skrevet

Haha! Hvordan ser denne ut da Jørgen-A? 1993 gammelkars rævv 520i <- :lol:

e30 med m30b32 (333i) har 285hk, e30 m3 med s14 har fra 230-245hk. Spørs om det er vanlig m3 evo eller signatur modeller..

Skrevet

tja det og si at e30 med S14 har 230 - 240 hk er jo litt feil,

de første har vel bare 195 hk om jeg ikke husker feil! og etter 88 har de vel 205 hk ?

mye mulig jeg tar feil da jeg ikke er noen e30 fantast men tror det er tålig rett !

også har du jo selvfølgelig de spesielle modellene !

Skrevet
hva har m3 e30 org da, eller hva er maksimale på e30? er det ikke snakk om en spesiell italia modell eller noe?

330 hk og 350 nm er max i e30 :)

Skrevet
tja det og si at e30 med S14 har 230 - 240 hk er jo litt feil,

de første har vel bare 195 hk om jeg ikke husker feil! og etter 88 har de vel 205 hk ?

mye mulig jeg tar feil da jeg ikke er noen e30 fantast men tror det er tålig rett !

også har du jo selvfølgelig de spesielle modellene !

Da husker du feil.

http://no.m.wikipedia.org/wiki?search=Bmw+e30

Skrevet

tror du har lest litt feil i tabellen der kjexx ? for det er NM som er mellom 230-240 ! hk på s14 er på de første 195hk (med kat) og 200hk (uten kat)

så har du cecotto med 215 hk !

og til slutt sport evo med 238 hk !

så jeg husket i grunn ikke helt feil :)

edit ! m30b32 har forøvrig bare 197 hk ! men 285 NM ! (liten forskjell på NM og HK) tror det er noen tråder om det her på forumet om hva som betyr hva (ta deg god tid for det er morsom lesning ! uendelig diskusjon :b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...