Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja. Men du skulle ha 1500 for kit og 2500 for innsug. Det er jo faen meg 4000 spenn. Jeg kjøpte ett innsug for 500kr.

Nei sa jeg kunne ordne deg et innsug, ferdig montert med kittet og pakningene og alt ferdig. Vis du har fått innsug for 500kr har du fått det veeeldig billig etter min mening da de ligger på 1500kr brukt de fleste steder. Husk at da er det også med dyser og fuelrail osv så er vell ikke noe blodpris med 4000kr da.

Skrevet
Men fuel rail og dyser har jeg jo.. :) Interessert i å bytte kittet mot noe?

Trenger både høyre og venstre sideskjerm i grønn. hmm hva har du a? kommer ikke på noe spesielt jeg trenger.

Skrevet
4 dører, koffertlokk, M3 diffusor? feks Har en del deler men vet ikke om du trenger det.

Er dørene i grønt og passer det touring? trenger førerdøra forran ihvertfall og hvilken tilstand er dem i Trenger kansje begge... Hva er en m3 diffusor? Når du mener koffertlokk regner jeg med du mener til sedan?

Skrevet

Koffert er til sedan, dørene er i diamant svart. De er i bra stand dørene bak passer ikke men forran passer., det ligger bilder av de i signaturen min. Difusor er den utbytbare plastikken på bakfanger..

Skrevet
Ja det er klart. Hehe

Men 1500 så er kittet ditt ;) Har nesten nye pakninger liggende så dem får du med. Da taper jeg bare 1000kr eller noe, men bedre en og tape alt.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...