bmw520 Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Ok, han er vel opptatt da Ja ser ikke for meg at det er noe annet å gjøre, hadde vært greit å prøvd en annen tenningslås, så at man er sikker på at det ikke er den, tror ikke at det er den, men man vet nå aldri. mulig je har liggende en lett tilgjengelig, for jeg prater om den el delen bak, husker jeg ikke feil, så er det bare plugg and play. om dere ikke har selv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 hmm få tak i en annen bakdel trur ikke eg skal vere så vanskelig, mulig det passer fra bensin? skal en svipp tur til bergen imorgen tidlig, så er det heim og feil søke litt, var på biltreff/bmw i førde idag og hørte om dei kunne skrive ut koblingsskjema over hva vilken lednings som gikk kor, men neida det kunne ddei ikke. noe som eg trur er piss, så mildt sagt skuffet over dårlig service fra dei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Skal nå for f.. ikke være så vansklig med et skjema nei, så det der er jeg enig er litt dårlig. om det er det samme fra bensin vet jeg ikke, men bli ikke forundra om det ikke passer iværtfall. Men jeg sier det enda en gang, synd du ikke bor nærmere.............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 ja får håpe norge krymper i løpet av natten så vi plutselig bor nærmere hehe nei skal skjekke over jordingspunkt imorgen så får vi sjå, men eg aner ikke kor eg kan finne eit slikt skjema? noen ider ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 autonor-autodata har kanskje men det er vel ikke heelt gratis Fant et par linker til deg http://www.royal.no/cgi/webshop.cgi/sho ... &grpid=968 http://www.royal.no/cgi/webshop.cgi/sho ... pside3.htm http://www.royal.no/cgi/webshop.cgi/sho ... &grpid=968 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 skal sjå på det imorgen, på tide og hive seg i seng da eg skal sta og levere en bil med kompis imorge i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Okay for håpe du for fiksa bilen din snart da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 hvorfor kommer det opp Valgt modell: 3 - serie E21 3 serie (75-82) sedan 323i. på gs når jeg søker på reg nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Kan skive ut skjema på bosch om du vill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Nei kvifor den kjem opp så det på gs, meca kjem den opp som den bilen den er, kan du fikse det hans??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 ja mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Supert:) mulig eg ringer deg imorgon:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidic15 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Har sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Bilen lever igjen men går som en bøtte dritt så Rekner med dyse 4 er død, kan eg ta den fra e39 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Kan ta den fra en tds e39, om jeg ikke tar feil ja er nå bare å prøve, men du må ha ei spesial pipe, feks lambasond lignende pipe pga ledningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg