e30powah Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Status er bilen går som eit oljalyn:D takk til hanskr for att Han gadd og stå og skru på en bil Han ikke eiger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Det må en si;) har sett bilen i førde, såg meget pen ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Pen på avstand Hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Jepp som sakt bilen går som ei lyd moro å køyre litt diesel etter gamalt Var 2 el feil på den - så motor og alt sån virker topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 pen på avstand kan vere bra nok det:P Bra den er oppe å går ialleafall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Ja heilt topp den går igjen:) så fikk nå hans seg en grei betaling også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Jammen så bra da gutter, at det løste det seg da fikk ikke tid til å sjekke ang kabelen idag, men slipper det nå, hehehe. men hva var det eksakte problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Brent noen ledninger mellom hjerne og pumpe, og en sikring dom ingen visste om en plass Hehe:) hanskr kan sikkert forklare nærmere når Han ser dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Jepp, den svarte kabelen som eg lurte på kor gjekk - var rød under isolasjonen - eg fulgte denn gjennom heile bilen ( reiv opp golv og målte etter staum både her og der gjennom bilen men de var dødt) så når eg fant ut kass ledning de var bak med batteriet og fekk straum der men ikkje 30 cm lenger framme. Tok ut batterie og drog til meg all ledning eg klarte - spretta opp strømpa og der fant eg ein sikring som eg ikke viste var i bilen Kopla samman ledningane med kabelsko ( midlertidig) og da hadde hovedrele, gløderele straum osv men stoppventilen på pumpa hadde fremdeles ikke spenning fra org ledningsnett - etter litt måling så er konklusjonen att siden "dei" som har feilsøkt på bilen før kopla staum direkte på stoppventilen og den starta - så leda den lille ledningen fra stoppventilen straumen vidare til hovedreelea. Men etter ei tid klarte ikke den 1 kvadrats ledningen all straumen som skulle gjennom og har trulig smelta av eller brent seg i kontakt 3 på hjerna. Så no går de eigen + til stoppventilen fra tenningslåsen og ellers er de orginale som gir straum til alt av rele edit; beklager dårleg orlegging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Syns forklaringa var grei jeg og nå går bilen som den skal? blir det bilbytte på deg nå da e30powah? du har nå en kjempegod bil her, nå som hanskr har fiksa den for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 aha..dette tenkte eg nevne til deg ang kabelen, hadde samme problem på min 524 nylig.. Er enkelt å sjekke, dra en kabel fra plusskontakt på venstre side til en plugg ved siden av hjernen.. Good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 fortsatt til salgs eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Nei trur den blir beholdt for denne gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 de var gutten sin de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 Åja:D nei får ta meg en runde over bilen i veke trur eg:) så får eg takke alle for tips og hjelp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg