Gå til innhold

slettes.


e30powah
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, den svarte kabelen som eg lurte på kor gjekk - var rød under isolasjonen - eg fulgte denn gjennom heile bilen ( reiv opp golv og målte etter staum både her og der gjennom bilen men de var dødt) så når eg fant ut kass ledning de var bak med batteriet og fekk straum der men ikkje 30 cm lenger framme.

Tok ut batterie og drog til meg all ledning eg klarte - spretta opp strømpa og der fant eg ein sikring som eg ikke viste var i bilen :P

Kopla samman ledningane med kabelsko ( midlertidig) og da hadde hovedrele, gløderele straum osv ;)

men stoppventilen på pumpa hadde fremdeles ikke spenning fra org ledningsnett - etter litt måling så er konklusjonen att siden "dei" som har feilsøkt på bilen før kopla staum direkte på stoppventilen og den starta - så leda den lille ledningen fra stoppventilen straumen vidare til hovedreelea.

Men etter ei tid klarte ikke den 1 kvadrats ledningen all straumen som skulle gjennom og har trulig smelta av eller brent seg i kontakt 3 på hjerna.

Så no går de eigen + til stoppventilen fra tenningslåsen og ellers er de orginale som gir straum til alt av rele ;)

edit; beklager dårleg orlegging :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...