-E30- Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Har et problem med speedometer på min e39 520, tankmåleren står på null, utetempen stemmer ikke i d heletatt og motortemp får en uvanlig sjekk når tenning skrus på, kan dette være printplate i meter, eller er d noe annet som kan ha skjedd?
jolly Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Kan være mange ting...Om utetemp står på minus 40 så er det brudd i ledning....tankmåler kan ha en periodisk treighet på e39...sitter en nivå kule som flyter på bensinen og den kan sette seg fast men løsner vanligvis veldig kjapt etter en liten tur. Temp måleren du beskriver har jeg ikke vært borti før...
ChristerM Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Turtall og fart fungerer som normalt? Dersom du ikke har noen av delene, kan ABS-sensoren din på venstre side bak være årsaken mener jeg. Hvis ikke, så kan det være brudd i ledning på temperatur måleren din.
Vannslangen Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 En diagnose forteller alt, instrument cluster er egen kategori som den scanner..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå