Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Prøv bilstein da, så finner du ut om det senker nok eller ikke :D

Hehe, nei. Da kjøper jeg heller kw v3 får det har jeg hatt å vet senker nokk :)

Hadde man fått den knappen på bilstein til e46m3 hadde jeg kjøpt det med en gang!

men korfor skal du ha den så stiv?

Greit å kunne justere den siden jeg skal kjøre med 11,5x19" felger bak til vanlig.

• 3 weeks later...
Skrevet

Fortsatt ikke fått fiksa speedsensor feilen, verksted sa det var abs høyra bak. Stemmer dette?

Har montert m3 bakfanger og csl luke nå. venter på ny lykter, framskjermer og frontfanger +++

d92s8rutcfzw439lcn37.jpg

Skrevet

Kommet fram til at speedsensoren som er gåen er veivsensoren. får bestille en sånn da å se om det er det som er grunnen til at den går i nød..

Kan lambda etter katalysator gjøre at den går i nød??

Bestilt KW V3 i dag og begynt på framskjermene får å gjøre den klar til lakkering.

0efkh2fj7hee3pklbkug.jpg

Skrevet
Du har vel sett prosjekttråden til den blå 4 dørs M3'en her på forumet? Er vel litt tips der :)

Ja, men han har bruk bakskjermer bak, er vist mange som bruker framskjermer bak. så lurte på hvodan det så ut :)

Skrevet

m3 panseret passer rett på ja, men da må du bruke m3 skjermene også :) å skal du bruke skjermene må du også bruke fangeren siden den er breiere :)

Men skjermene må jo kappes å s veises da siden coupe skjermene er en del lenger en sedan.

Skrevet

Er framskjermene breiere enn baksjermene ettersom du skal bruke dem, eller? :)

Ser bra ut! Tror dette her blir utrolig tøft :)

Skrevet

Har en kompis som breddet bak med fremskjermer, riktig nok på en coupe men da ser du hvordan det ca kan bli.. Legger ved et bilde av m3 under så ser du forskjellen, blir litt "flatere" med forskjerm som du ser..

5gzm9njsofpcyhc6urjj.jpg

u11rz0f3aqqudr9qe93n.jpg

Skrevet

Se der ja bård, har ikke noe bilder under selve jobben også?

Ser ut til at det kan bli bra med forskjerm, men så ikke så bra ut med den bakfangeren som var juksa til. skulle hatt en m3 bakfanger som fylte skikkelig ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...