leif harald Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 Bilstein Hadde man bare fått dette til e46m3 så, hørt at bilstein ikke senker nokk heller http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /44214.jpg
bård Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 Prøv bilstein da, så finner du ut om det senker nok eller ikke
leif harald Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 Prøv bilstein da, så finner du ut om det senker nok eller ikke Hehe, nei. Da kjøper jeg heller kw v3 får det har jeg hatt å vet senker nokk Hadde man fått den knappen på bilstein til e46m3 hadde jeg kjøpt det med en gang! men korfor skal du ha den så stiv? Greit å kunne justere den siden jeg skal kjøre med 11,5x19" felger bak til vanlig.
leif harald Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 Fortsatt ikke fått fiksa speedsensor feilen, verksted sa det var abs høyra bak. Stemmer dette? Har montert m3 bakfanger og csl luke nå. venter på ny lykter, framskjermer og frontfanger +++
BMW Fred Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Trodde det var venstre bak jeg.. mener det var det på en 320 jeg fikksa for noen mnd siden.
leif harald Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 Kommet fram til at speedsensoren som er gåen er veivsensoren. får bestille en sånn da å se om det er det som er grunnen til at den går i nød.. Kan lambda etter katalysator gjøre at den går i nød?? Bestilt KW V3 i dag og begynt på framskjermene får å gjøre den klar til lakkering.
leif harald Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Noen som har bilder av noen som sveiser inn framskjermer bak på en e46? Bilen begynner å ta form nå da, skulle bare hatt noe lakk
G-RACING Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Du har vel sett prosjekttråden til den blå 4 dørs M3'en her på forumet? Er vel litt tips der
leif harald Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Du har vel sett prosjekttråden til den blå 4 dørs M3'en her på forumet? Er vel litt tips der Ja, men han har bruk bakskjermer bak, er vist mange som bruker framskjermer bak. så lurte på hvodan det så ut
M3 Yngve Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Passer M3 panseret rett på ? Så man kan bruke M3 panser på sedan og turing, selv med org fangere og skjermer ?
leif harald Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 m3 panseret passer rett på ja, men da må du bruke m3 skjermene også å skal du bruke skjermene må du også bruke fangeren siden den er breiere Men skjermene må jo kappes å s veises da siden coupe skjermene er en del lenger en sedan.
Torek Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Er framskjermene breiere enn baksjermene ettersom du skal bruke dem, eller? Ser bra ut! Tror dette her blir utrolig tøft
bård Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 Har en kompis som breddet bak med fremskjermer, riktig nok på en coupe men da ser du hvordan det ca kan bli.. Legger ved et bilde av m3 under så ser du forskjellen, blir litt "flatere" med forskjerm som du ser..
leif harald Skrevet September 19, 2011 Forfatter Skrevet September 19, 2011 Se der ja bård, har ikke noe bilder under selve jobben også? Ser ut til at det kan bli bra med forskjerm, men så ikke så bra ut med den bakfangeren som var juksa til. skulle hatt en m3 bakfanger som fylte skikkelig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå