bård Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 Har desverre ikke noe bilder som er tatt under jobben, men bakfangeren og lista foran hjulbuen er varmet og formet etter skjermen. Bakfangeren har han varmet og plastsveiset så det ser orginalt ut, selvom den skulle hatt en m3 bakfanger istede. Men jobben er gjort skikkelig, er nesten ikke sparklet her i det hele tatt, men tinnet og filt så det ble helt 100.. Det er nå noen år siden jobben ble gjort men ikke tegn til trekninger eller dårlig grunnarbeid nå heller. Kan muligens få tatt noen flere bilder om det er interessant.
milhouse Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Hva med dette? http://www.blocket.se/pitea/ESS_tuning_Vt2_550_Kompressorkit_Bmw_M3_E46_36096802.htm?ca=17&w=3&last=1
M3 Yngve Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Mitt gamle 550 kitt som sitter på den grå skal selges.
leif harald Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Da er alle sensorene på motoren bytta, fortsatt i nødmodus Men den går ut av nød når jeg nulstiller alt, så kan jeg kjøre en stund før den går i nød. Den går ikke i nød før jeg kjører over feks 70-80km/t å skruer av tenninga å starter igjen. Da er den i nød igjen. Så har jeg lys på abs i speedometeret heletiden. Så eneste jeg kan tro det er nå er at det er abs sensoren/speedsensoren som lager trøbbele. Så nå bestiller jeg alle nye abs sensorer og håper det hjelper!
Soleim Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Ser ut som et strøkent prosjekt Du har glemt en ting: Bort med chrome, og på med shadowlinelister
leif harald Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 chromen skal bort Men fy faen får en dritt motor jeg har fått meg, har bytta ALLE sensorene nå, nå er det "bare" 4 feilkoder igjen. blant annet en bankesensor, dysER og noe annet vas. Bytta 2 abs sensorer også som var gåen i det understellet jeg kjøpte.... Er rimlig drittlei nå. var på diagnose med den får ca 40enede gang i dag og da fikk de bort abs feilen og speed sensor. men fortsatt så er det noe som gjør at den går i nød. vipec next? hva er 143-electronics box fan, activation ????
e30tic Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 hva er 143-electronics box fan, activation ???? På min m3 står det en vifte inn i boksen til motorstyring, kan det være den?
leif harald Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 hva er 143-electronics box fan, activation ????På min m3 står det en vifte inn i boksen til motorstyring, kan det være den? hmm ok, jo det kan nokk være den. jeg bare spør Men høres ikke ut som den kan gjøre at motoren går i nød.
Oberland Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Det står nok en kjølevifte i styreenhetsboksen ja:) Å den kan det nok være smart å ha der også..
leif harald Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Det står nok en kjølevifte i styreenhetsboksen ja:) Å den kan det nok være smart å ha der også.. alså i hjernen? alt er jo kobla til, inkludert vifta i fronten. men kansje det er dårlig kontakt siden den av og til kommer på feilkodelista.
Oberland Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 du har en svart plastikk-boks til div styreenheter i motorrommet. jeg mener att i bunnen av selve den boksen står en kjølevifte for å dra ut varmluft fra styreenhetene.. du har kansje ikke flyttet den over fra den andre bilen?
leif harald Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 du har en svart plastikk-boks til div styreenheter i motorrommet. jeg mener att i bunnen av selve den boksen står en kjølevifte for å dra ut varmluft fra styreenhetene.. du har kansje ikke flyttet den over fra den andre bilen? hmm, dette viste jeg ikke men takk for tipset, må sjekke ut det
M3 Yngve Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Jeg har ikke hatt denne vifta på noen banebiler, så den vifta er for sykt varme dager, som vi ikke har her i Norge. Så bilen går ikke i nød pga den vifta.
Oberland Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 ja, bilene er vel designet for å fungere alt fra russland til afrika, så det har du helt rett i! å den går heller ikke i nød nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå