Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ordnet den ene varste feilen gutter, men har fortsatt noen igjen :shock: Har bestilt delene som skal til for å fikse alle feilene jeg har nå, så får vi bare håpe at ikke noen flere feil dukker opp. Har etterlyst diagnoseutstyret i dag, kjøpte det får noen uker siden så påtide det kommer. Får håpe det kan hjelpe meg frammover...

Trenger tips til felger også. 9-9,5 og 10,5-11,5 x 19" Må være masse kant :)

Liker rotiform felgene mer å mer men så er jo work felgene jeg hadde på forrige m3n også ganske bra.. Forslag med bilder kan postes her :)

5wpidjyk2ra46yyjt879.jpg

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er di behjelpelige på Bavaria altså?

Bra det funker

Så lenge man veifter med korte så går det meste :) håper de er like behjelplig når jeg skal opp å få stemplet at jeg har brukt rett deler mtp på godkjenning hoss biltilstnet :)

Skrevet
Hehe sikkert fin timepris hos de Hehe. Men klart verdt de når de virker etterpå.

Gjør de det ennå altså?

Var ikke der jeg fikk fiksa bilen, var der får å spørre om noe. Men de viste ikke så fikk et koblingsskjema av de å kjøpte en sånn pinn til hjernen så gikk jeg hjem å koblet det selv :)

Ja, de gjør det. Går jo ikje ann å få gokjent bil uten donorbil vist ikje :)

Skrevet

Har handla meg en e36, så har den ratt med airbag. Hvordan er det å montere nytt ratt da, kan jeg brukt hva som helst e36 ratt som har airbag? å flytte over airbaggen eller er den forskjellig i hvert av de forskjellige ratta?

Skrevet
Har handla meg en e36, så har den ratt med airbag. Hvordan er det å montere nytt ratt da, kan jeg brukt hva som helst e36 ratt som har airbag? å flytte over airbaggen eller er den forskjellig i hvert av de forskjellige ratta?

svart stv?

Skrevet

Er noe forskjell på sleperingene.. men ledningen til airbaggen pleier å være lik. bare husk å ikke sett på tenninga før du har kobla til ledningen så du slipper å nulle ut airbag lampa.

Skrevet
Er noe forskjell på sleperingene.. men ledningen til airbaggen pleier å være lik. bare husk å ikke sett på tenninga før du har kobla til ledningen så du slipper å nulle ut airbag lampa.

Hmm ok, så den ringen flytter jeg fra det rattet jeg har og over på det nye rattet?

Skrevet
7x 16 ET 20 med 225/55 dekk, går dette på e36 forran og bak? Har ikke peiling på e36 og inpress..

Går fint det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...