Gå til innhold

Sovnet bak rattet - Mistet lappen

Arfus
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men jeg lurer også på; Har virkelig ingen andre vært borti å være trøtt, duppe, evt å kjøre i en tilstand der de ikke er en fullverdig og årvåken fører?

Jeg kan da ikke være den eneste i tillegg til Arfus som har vært trøtt i bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper politiet beholder lappen din lenge.. For utifra hva jeg har oppfattet så har du ikke noe bak rattet på en bil å gjøre!

Har selv aldri sovnet bak rattet på en bil, men klarte en gang å sovne på jobb i en veivalse som gikk for full maskin :P

Hehe, endte med en stykk overkjørt og flat telefonstolpe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det er mye idiotisk som står her inne, som at han ikke er egnet til å være en sjåfør, og han har ingenting bak rattet og gjøre o.l.

Alle har gjort noen tabber når det gjelder å kjøre, som å kræsje, utforkjøring, bumpe borti noe eller lignendes. Det betyr ikke at man er en uegnet sjåfør for det om? Dumme uttalelser ass.

Selv en idiot vet at han ikke bør kjøre når han holder på å sovne, ingen har jo lyst å sovne bak rattet, med tanke på seg selv, bilen og andre folk? Nå har han ihvertfall lært noe av det, og det var jo ikke som om han hadde en intensjon om å sovne bak rattet. Men må si at jeg ikke forstår hvorfor du ikke kunne bare kjørt ut i veikanten/grøften og stoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv en idiot vet at han ikke bør kjøre når han holder på å sovne, ingen har jo lyst å sovne bak rattet, med tanke på seg selv, bilen og andre folk? Nå har han ihvertfall lært noe av det, og det var jo ikke som om han hadde en intensjon om å sovne bak rattet. Men må si at jeg ikke forstår hvorfor du ikke kunne bare kjørt ut i veikanten/grøften og stoppet.

Ikke alltid at det er tilgjenglig. I mitt tilfelle var jeg på en vei der jeg hadde innsjø til høyre med autovern uten veiskulder, og i motgående felt var det fjellvegg ved siden av, også uten veiskulder.

Aldri kjørt på vei som mangler veiskulder eller plass til å stoppe på siden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid at det er tilgjenglig. I mitt tilfelle var jeg på en vei der jeg hadde innsjø til høyre med autovern uten veiskulder, og i motgående felt var det fjellvegg ved siden av, også uten veiskulder.

Aldri kjørt på vei som mangler veiskulder eller plass til å stoppe på siden? :)

Når han har klart å kjøre ut på et jorde, og det er ingen synlige skader på bilen fra et autovern ellernoe, så ser jeg det som nokså sannsynlig at det var en mulighet for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan vel være uheldige, har alle her inne et plettfritt kjøremønster ? Jeg kjenner ingen som ikke har kræsja, eller bulka litt ? Fyren er ung, og uerfaren, nå har han lært leksa si på den harde måten, selv om det skal være unødvendig. Jeg personlig har intet mindre en 4 krasj/bulker/utforkjøring på mine 3 små år i trafikken. Og jeg vet selv at jeg har hatt litt uflaks, og vært litt vimsete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må opplyse om at jeg er en god sjafør i våken tilstand. Som sagt kommer ikke dette til og skje igjen.

det er jo tydelig at du ikke er en god sjåfør eller i våken tilstand.

den fotoboks greia, du sa du så noe og da passerte i 80 over på fotoboksen i 50 sonen. hva gjorde du egentlig? jeg vil gjette på en av disse:

1) du så en rype på fortauet og gassa på for å virke litt kul, så du la ikke merke til fotoboksen

2) du la merke til noe rundt veien et sted, og gassa på litt mer, mens du ikke merket det siden du hadde øyene fra veien såpass lenge

3) du følger rett og slett ikke med på veiskilt og andre ting.

husk at fra 50-80 tar det litt tid å få hastigheten opp på, vis du har en sterk bil vil du likevel kjenne de ekstra hestene det tar for å dytte bilen opp til 80 rett før en fotoboks eller lignende. og du har sikkert bare en vanlig motor under den civicen på ca 80hester? tar sin tid å få den opp da.

fy fader jeg føler meg slem her, men vil faktisk føle seg trygg på veien. håper du må ta oppkjøringen på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan vel være uheldige, har alle her inne et plettfritt kjøremønster ? Jeg kjenner ingen som ikke har kræsja, eller bulka litt ? Fyren er ung, og uerfaren, nå har han lært leksa si på den harde måten, selv om det skal være unødvendig. Jeg personlig har intet mindre en 4 krasj/bulker/utforkjøring på mine 3 små år i trafikken. Og jeg vet selv at jeg har hatt litt uflaks, og vært litt vimsete.

halv måned etter jeg fikk lappen, og en dag etter jeg fikk min første bil, kjørte jeg inn i rumpa til en god kompis av meg :lol: glad bare det kjedde og det var med han isteden for en stor muskel bunt :lol: , etter det blei det en god del forbedring på kjøringen min fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si det at det ikke var noen Motorvei. Det var kanskje 10cm Plass fra KAntlinjen til begynnelsen til grøfta. Hadde jeg stoppa der og sovd der hadde biler måtte stoppa og blinka seg ut i det andre feltet og kjørt videre. Basiclly jeg hadde blitt en hindring i veien. Det er derfor jeg ikke stoppa :) så vet dere det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...