Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bmw e36 cab 318i 96

Hei da jeg skulle skifte lys pærer til Philips bilpære H1 BlueVision langelys og nærlys. Etter jeg hadde montert forsvant det

venstre side Angel Eyes + inni askebeger lys + instrument lys + pakeringslys bak høyre side + skiltlys begge to. Vet ikke hva det kan være. de er samme styrkene på pærene gamle og nye.

Meg og far skjekket sikringene men fant ikke noen som var gåan hmm hva nå ? hvor burde jeg begynne å lete. eller jeg gå inn på et verksted. ?

mvh Andreas :wink:

r33oepie8panz5gun7g3.jpg

akti628of3d7maplfyx2.jpg

ocuz38ui1vvepu9sqt0l.jpg

kdq5yduo49rjpoyj6c82.jpg

fhxes4vfzvcf2yon9w0k.jpg

b7xjvkg15kz3mkttuu7c.jpg

Skrevet

Har noe av det samme problemt. finnes ikke lys i noen instrumenter i bilen min en 318i cab 98.ingen liv i temp måler eller klokke. kun varselamper og kilomet stand som lyser av instrumenter. Kan det være lys dimmer?

Jan Henning

Skrevet

jeg hadde det samma ploblemet på min gammle e36 cupe. jeg skule montere LED på bilen. plutselig forsvant lyset på hele høyere side. jeg fant ut at det var en sikring som hadde tatt kvelden. 2 dager senere, kjørte jeg på kvelden. og hadde ikke fjernlys. så jeg gikk over alle sikringen igjen. og fant 2 sikringer til som hadde tatt kveld. byttet de. og hadde aldri mer ploblemer med lysa.

Skrevet
  m tech Andreas skrev:
ok da har jeg sjekket sikringene igjen og fant en rød sikring som har tatt kvelden lyser nå igjen takk ! :P

godt vi fant ut av dette. hehehe lykke til videre med bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...