Bmwm51 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 ingen som har noen raske og effektive råd? bytta tennigsregulatoren idag. tok på startkablene.. men samme prob:/.. da får jeg vell ta en tur til bavaria!
martinwenberg Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Går den helt fint når den har startet? eller stopper den etterhvert?.
Bmwm51 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 Ja, den gjør visst det:) kjørte over ti mil ca, sist den startet....
martinwenberg Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Kan hende at det er dårlig kontakt på startmotoren? Dårlig relè? Synes dette var rart..
Bmwm51 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 hvor sitter relèet? start motoren har ikke hvert rørt, alt var jo helt perfekt...men plutselig bare:S... hører kun et lite klikk fra starteren, når jeg står med startkabler, ikke at den går, fikk høre at den henger seg opp? prøvde å banke litt på den, men nei!:S
martinwenberg Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Er litt usikker på hvor relèet står. På min bmw er det en sikringsboks på førersiden, men vet ikke hvordan det er på din. Veldig rart at det plutselig skulle bli feil med startmotoren, bruker og bare bli et lite klikk når du har lite strøm. Hvis den henger seg opp så hører du at startmotoren går når bilen har startet. Varer bare noen sekunder. Men du kan sjekke alt av ledninger som går fra starteren. Kan hende at det er dårlig jord eller noe lignende
Bmwm51 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 har sett på det å... hva skal jeg gjøre? da blir det bare å taue til bavaria til uken! få fikse det der!!
martinwenberg Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Hmm, hadde vært greit å fått den til bavaria ja.. di har nok litt mer peiling enn meg . Håper det ordner seg!
Bmwm51 Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 mulig å koble ut startsperra?? tror det er den som synderen!
martinwenberg Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Hehe ikke noe problem .. du kan jo prøve ja, sjekke om det er den som stopper hele greia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå