Haukefer Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 intr i bytte? E38 728? sjekk signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 intr i bytte? E38 728? sjekk signaturen min Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Var meget perfekt denne, lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Var meget perfekt denne, lykke til med salg Takk for fin tilbakemelding håper att eventuell kjøper behandler den like godt som jeg har gjort:) er en bil som fortjener all pleie den kan få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Du er ikke interessert å ta innbytte i en veldig pen E34 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Du er ikke interessert å ta innbytte i en veldig pen E34 touring? Kommer helt an på motor,farge,interiør osv send meg en pm med info om bilen så slår vi av en prat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Fortsatt til salgs eller bytteklar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 mm hva tenkte du i pris for hærligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 mm hva tenkte du i pris for hærligheten? Beklager for sent svar... Prisen er 85000kr :)har en meget lang liste på ting som har blitt gjort med bilen i mitt eie.. Fremstår som strøken!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Behold den til den blir veteran . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Behold den til den blir veteran . Ja det vurderes! Står lagret for vinteren nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauno Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Fy faaaen! Hadde jeg bare hatt pengene skulle jeg ha hentet den på dagen! Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Fy faaaen! Hadde jeg bare hatt pengene skulle jeg ha hentet den på dagen! Lykke til med salg! Hehe! Takker! er vel delvis trukket fra salg, men alt er til salgs for rett pris:) får se til sommeren hva som blir gjort ang salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå