Gå til innhold

Noen som har erfaring med Berg Auto, Fredrikstad ?

stiva
 Share

Anbefalte innlegg

• 4 months later...

Ja, jeg har kun èn ting å si om Berg Auto - Hold deg langt unna!

Jeg kjøpte en bil der i sommer - utrolig useriøs butikk!

Fra selgers side er det ikke annet enn løgner, ekstremt kjøpepress og mye rot i forhold til overtagelse etc.

Får du noen problemer med bilen i etterkant av kjøpet, kan jeg love deg at Berg Auto kommer til å gjøre alt i sin makt for å ikke imøtekomme dine krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble til at jeg kjøpte en 2007 Ford Connect derfra, han kom og hentet oss på Rygge, bilen var som forventet. Tok litt tid før jeg fikk omregistrert (4-5dager) men det ga han beskjed om på forhånd. (han brukte å samle opp noen biler før han leverte salgsmeldingen til BT.)

Jeg er fornøyd med dem, tydelig at det kan være forskjellige erfaringer!

Hva slags bil kjøpte du derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
  • 1 year later...

Vurderte og kjøpe en bil herfra. I annnonsen stod det tidligere at panser var byttet, teksten ble fjernet etter to dager. Ringte og spurte om det, han sa det var en liten krasj og at skaden var utbedret av Toyota. Ringte så Toyota skadeavdeling. De sa bilen var kondemnert og solgt videre til Mysen Autoservice. Da jeg konfronterte Berg Auto med dette kom det først noen krafsalver, så la han på. Virkelig ett firma en bør holde seg langt unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Jeg handler kun av Berg Auto da jeg trenger varebil til firmaet mitt , der vet jeg att de utbedrer alle feil på biler de får inn for salg , følger opp servicer og shiner bilen på en veldig bra måte . Alle jeg har anbefalt å kjøpe bil der har også vært fornøyde med handelen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 years later...

Dette er en gammel post, men Bare å styre unna. Berg Auto, Glenn O.Berg har verken facebook side der du kan legge igjen annmeldelse eller andre sider der det er mulig. Dette er alltid et dårlig tegn. Veldig useriøs og lite serviceinnstillt. Kommer aldri til å handle bil der igjen for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...