hylle Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Hei. Vi har fått mulighet for å leie hele området til rudskogen under Bmw dagene den 5 og 6 August, Det er Bmwccn som arrangerer treffet. Vi har leid dette området. Dermed står man fritt til å slå opp telt og lage camp like ved banen. Det blir to veldig bra sosiale kvelder med øl og morro! Vi skal leie inn en utedass som blir satt opp like ved campen. Siden rudskogen skal ha penger for at vi kan campe der så må vi ha 220,- pr person som skal sove på campen. prisen inkluderer en utedass som blir satt opp. Påmelding : Send sms til tlf nr 91 39 58 58 Send fullt navn i meldingen. Da får du tilbake en sms med et kontonummer, Betal 220,- til kontonummeret, Hvis man skal betale for flere personer så må man bare legge til summen og skrive opp flere navn i sms'en. - For å ikke fylle opp utedassen så kan man pisse i skogen og drite i dassen(!) - Plukk opp søppel etter deg. - ingen kjøring i rusa tilstand, og selvsagt ingen kjøring på banen. Påmeldte: 1.Jås 2.Jarmund-e30-v8 3.Hylle 4.fte 5.anders87 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Bra tiltak, jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Vi er mest sannsynlig med, om dama får fri fredag (Mulig -Erik- og Sofakingfresh også blir med) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Count me in! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 jeg og minst to andre er med på dette er prisen pr natt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Kommer mer info imorgen, men mener det er totalpris altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Hvor mange må det bli før dette er gjennomførbart da?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Vi er 3 stk som er med på camping! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 vi må bli rundt 20 stk, Men utifra tråden her til nå er vi jo en 10-12? jeg vet om en 5-6 til, så jeg tror det går fint å dra det iland! blir go stemning på campen iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Fikk trua på dette... hvordan er dass/dusjmuligheter? Og får en campe fra torsdagen? Har et stykke å kjøre,så må reise nedover torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Ang dusjmuligheter så blir det litt vanskelig, Men ang dass så skal jeg se om jeg ikke får leid inn en eller to dasser som de setter opp på arrangementer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 er også intresert i å få info om overnatting fra torsdag, siden vi må kjøre fra haugesund torsdags ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Campingen gjelder fra Torsdag ettermiddag / Kveld til Lørdag kveld etter Bmwccn er ferdig på området. Prisen er : 220,- Pr person som skal bo på campen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Påmelding, se første post!! Spesielt de som kommer allerede torsdag må forhåndsbetale for å være sikret inngang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Bra tiltak! Rart ikke BMWCCN ser disse mulighetene selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå