Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite problem med min bilstereo. Litt først om bilen/stereo: Jeg har en BMW e39, med original CD-spiller, montert focal 13" polyglass med båndpasskasse. Dette går via ledningene til bakhøgtalerne som jeg har nappet ut, å koblet til en boks(connecter), som blir dratt av en forsterker(Hertz sb10).

Jeg hadde akkurat byttet forsterker. Hadde en gammel Audison lrx(2x250), som ble erstattet med en Hertz(noko 700). De skulle bli mer drus osv. Etter et par dager syntest jeg at høgtaleren på min sin side lagde ulyder og stygg vrenging ved høgt volum. Men på passasjer siden var de ikke noe vrenging. Jeg opplevde dette aldri med Audiosonen. Trudde først at høgtaleren var sprengt, så jeg drog til elutstyr i Molde å kjøpte meg et Hertz komponentsett, som skulle fungere helt greit. Tok ut de originale å skrudde på de nye. Hørtest greit ut på starten, men når jeg druste volumet enda mer kom vrengingen! Bare på min sin side, ikke andre siden.

Er det noen som har peil på ka så he skjedd? ! Er de ledningen, eller er de cd spilleren som har tatt telling ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...